Cześć,
czy ktoś z Was wymieniał już pilota do otwierania samochodu - popularnego "scyzoryka" w Skodzie Octavia II?
Jestem ciekawy czy jest to skomplikowane i czy trzeba np. od nowa programować kluczyk?
A może wystarczy kupić coś takiego:
Wygląda lepiej niż na tej co Ty pokazałeś. Posiada logo, którego nie ma kluczyk z tej tańszej aukcji.
Raz musiałem zrobić nowy kluczyk. W punkcie dorabiania kluczyków nie chcieli mi naciąć grota zakupionego na allegro. Wyjaśnił mi Pan, że te z allegro to może być tania chińska stal i obawia się o swój frez.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Hehe, dobre - jak tania chińska szitowa stal, może uszkodzić zajefajny europejski frez?
Pamiętaj, że nie zawsze kluczyki mają dziurę na wylot na pastylkę immo i wtedy to logo skody trzeba zerwać tak, czy siak.
nie chcieli mi naciąć grota zakupionego na allegro
Może się Panu nie chciało tego zrobić, albo sam miał w sprzedaży surówkę klucza z elektroniką...i powiedział, że nie...bo nie...to takie Polskie :evil:
Zamieszczone przez Enriquez
Hehe, dobre - jak tania chińska szitowa stal, może uszkodzić zajefajny europejski frez?
Bo to może spisek jest... :diabelski_usmiech ...sorry za mały OT
Dzięki za odpowiedź. Czy dobrze rozumiem, kupując obudowę z Twojego linku, fachowiec w punkcie dorobienia kluczy poradzi sobie ze wszystkim? To znaczy wystarczy dorobić grot, przełożyć elektronikę i nie będzie potrzeby programowania? kluczyk będzie działał?
Przekładałem kiedyś tak w VW (u fachowca na takim gotowcu/obudowie) i śmigał aż miło, tzn był jeden zonk. Raz wyjąłem ze stacyjki...połowę klucza tzn ,,tyłek''. Ale po porządnym wciśnięciu działało już ok.
Komentarz