Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klimatyzacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klimatyzacja

    Całe szczęście nie muszę (mam nadzieję ) płacić 1200zł za ta kartę, bo tyle kosztuje z mapami.

    [ Dodano: Czw 11 Cze, 15 23:14 ]
    Dziś wreszcie odebrałem kartę z mapami. Oczywiście była wgrana wersja map 2014.
    Ale już jestem po aktualizacji do wersji 2015/2016.
    Wszystko śmiga bez kłopotu.

  • #2
    Klimatyzacja

    Witam wszystkich. To moj pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość. :lol: Mam taki problem pewnego pieknego dnia przestała dzialac klimatyzacja pojechałem do warsztatu zostala nabita dzialala tydzien i przestala powiedziano ze gdzies musi uchodzić, nabito ją od nowa dodano środek ktory świeci pod ultrafioletem ale wycieku nie widac a klima znowu po ok 5 dniach przestala działać. Znowu ją nabili dodali srodka sprawdzali spręzarke pod cisnieniem i tez nic wyciągnieto z auta chlodnice zeby sprawdzic czy miedzy nimi nie ma gdzies wycieku sprawdzone wszystkie przewody w komorze silnika. Jakies pomysły gdzie jeszcze moze byc wyciek lub jaka jest przyczyna tego?. Pozdrawiam
    Kamciooo :v

    Komentarz


    • #3
      Czy sprawdzali korek osuszacza na chłodnicy?
      Aktualne zużycie paliwa

      Komentarz


      • #4
        Tak. sprężarke niby nawet dał na nią ciśnienie i wsadzil do jakiegos wiadra z woda i nic. Mówił ze jedynie gdzie moze uciekac to gdzies pod deska... rozkrecal sprezarke bo mowil ze tam jest jakis oring co czasem moze puszczac i wlasnie jego sprawdzal w tej wodzie i nic ...
        Kamciooo :v

        Komentarz


        • #5
          Ostatni element to właśnie chodniczka, cz tam skrapiacz w nagrzewnicy, ale jak tam nic nie było rozkręcane to wątpię aby coś tam się rozszczelniło. Czy na pewno chłodnica klimatyzacji jest szczelna? Jak wygląda dół chłodnicy, mocno zmasakrowana od kamieni?

          Komentarz


          • #6
            No nosi slady uzytkowania auta przez 8 lat na pewno niby gość to ogladal ale mowil ze jest wporzadku. Nie wiem w poniedziałek ma rozkrecac deske zobaczymy do czego dojdzie. jak tam nic nie bedzie to nie mam pojecia.
            Kamciooo :v

            Komentarz


            • #7
              Miałem podobny przypadek jak ty tez wszystko ok, ale nie trzymał ten zaworek diagnostyczny.

              Komentarz


              • #8
                zaworek diagnostyczny
                A gdzie on sie znajduje?
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz


                • #9
                  Mianowicie chodzi o wkładkę wentyla nr- 8e0820855 jeżeli ktoś mnie nie zrozumiał.

                  Komentarz


                  • #10
                    proponuje przed rozebraniem deski sprawdzic czujnikiem gazu czy daje przez nawiewy.jeżeli nie to niema sensu rozbierac deski. u mnie walił gaz bocznym nawiewem na wysokich obrotach przy duzym cisnieniu lkimy

                    Komentarz


                    • #11
                      A jest taki czujnik, ci od klimatyzacji czymś takim dysponują?

                      Komentarz


                      • #12
                        Jest, pytanie czy chlopaki w warsztacie taki czujnik maja

                        Komentarz


                        • #13
                          Dzieki Panowie za propozycje postaram się podsunąc pomysł mechanikowi z tym zaworkiem diagnostycznym i spradzeniem jak pisał kolega wyżej tym czujnikiem . Narazie samochodu nie oddałem mechanikowi bo czeka na jakis srodek ze stanow jak mowił wchodzi on w reakcje z gumą i uszczelnia takie niewielkie wycieki ale powiem mu aby sprawdził pierwsze j.w. Jak cos się dowiem podziele sie informacjami
                          Kamciooo :v

                          Komentarz


                          • #14
                            co sadzicie o zakupie chlodnicy klimatyzacji do skody octavii 2.0 benzyna 2000 r. oryginał czy zamiennik i jak to cenowo wyglada?

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Slimorath
                              proponuje przed rozebraniem deski sprawdzic czujnikiem gazu czy daje przez nawiewy.jeżeli nie to niema sensu rozbierac deski. u mnie walił gaz bocznym nawiewem na wysokich obrotach przy duzym cisnieniu lkimy
                              A taka usterka nie powinna się ujawnić przy standardowej próbie ciśnieniowej? U mnie przez rok ubyła ponad połowa gazu, a wszystkie testy przeszła bez zarzutów, stąd moje pytanie, bo może mam to samo.

                              Komentarz


                              • #16
                                A taka usterka nie powinna się ujawnić przy standardowej próbie ciśnieniowej?
                                Mnie fachowiec od klimy powiedział, że ta standardowa próba, to zadna proba. Ja miełem nieszczelną chłodnicę i w przeciągu miesiąca uciekał cały czynnik, a według próby ciśnieniowej było ok.
                                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dokładnie tak jest.
                                  Ja od marca walczę z nieszczelną klimatyzacją, po nabiciu miesiąc - półtora miesiąca i klimatyzacja prawie nie chłodzi. Po podłączeniu do automatu odsysane zostawało ok 100 - 150 czynnika. Wreszcie pojechałem wczoraj na sprawdzenie szczelności ciekłym azotem i się okazuje że pod korkiem od osuszacza jest nieszczelność. Sprawczanie UV nic nie pokazywało.
                                  No i niestety cała chłodnica do wymiany.
                                  OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Mam podobny problem. Mianowicie z dnia na dzień klima przestała działać. Znacie może FACHOWY warsztat z Trójmiasta, który jest w stanie sprawdzić co się stało? Podejrzewam sprężarkę bo to wygląda tak jakby się nie załączała, ale sam nie jestem fachowcem więc potrzebuję pomocy.
                                    "...Jeszcze będzie czas by odpoczywać..."

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Do "ANANAS"
                                      sprężarka się nie załącza ? sprawdzisz to po obrotach silnika

                                      1.wyłącz klimę
                                      2.odpal auto-patrz obroty
                                      3.włącz klimę i patrz obroty-jak się załączy to obroty na chwile(minimalnie)spadną i wrócą
                                      4.koniec

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        witek_sz, też to miałem te same objawy to samo miejsce wycieku , pojechałem do fachowca który zapytał się mnie czy chce wydać 600 zł? odpowiedz była oczywista i podsunął mi pomysł który on wykonał tzn odkręcił plastikowy korek z osuszacza i dociął aluminiowy kawałek okrągłej blachy i poprostu zaspawał lub jak kto woli zalutował mi to na stałe , a wniosek był taki że szybciej szlag trafi sam skraplacz niż będzie trzeba odkręcać wieczko osuszacza( śmiało mogę powiedzieć że 3 latka to wytrzyma a jak nie to wtedy zmienię na nowy dodam tylko że koszt tej operacji to było 120 zł z napełnieniem z moimi 200 g czynnika które udało mu się jeszcze ściągnąc - teraz chłodzi jak lodóweczka poszukaj kogoś kto może ci taki zabieg zrobić za niedużą kasę a jeszcze troszkę polatasz , no chyba że jeszcze skraplacz puszcza to wtedy za dużo zachodu na łatanie, pozdrawiam

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez ggag1aggg1
                                          witek_sz, też to miałem te same objawy to samo miejsce wycieku , pojechałem do fachowca który zapytał się mnie czy chce wydać 600 zł? odpowiedz była oczywista i podsunął mi pomysł który on wykonał tzn odkręcił plastikowy korek z osuszacza i dociął aluminiowy kawałek okrągłej blachy i poprostu zaspawał lub jak kto woli zalutował mi to na stałe , a wniosek był taki że szybciej szlag trafi sam skraplacz niż będzie trzeba odkręcać wieczko osuszacza( śmiało mogę powiedzieć że 3 latka to wytrzyma a jak nie to wtedy zmienię na nowy dodam tylko że koszt tej operacji to było 120 zł z napełnieniem z moimi 200 g czynnika które udało mu się jeszcze ściągnąc - teraz chłodzi jak lodóweczka poszukaj kogoś kto może ci taki zabieg zrobić za niedużą kasę a jeszcze troszkę polatasz , no chyba że jeszcze skraplacz puszcza to wtedy za dużo zachodu na łatanie, pozdrawiam
                                          U mnie zakończyło się wymiana skraplacza (Niessens za ok 350PLN).
                                          Tego białego korka za nic nie dało się wykręcić.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            ten korek trzeba rozwalić nie uszkadzając gwintu, warto poszukać też w warsztatach zajmujących się klimatyzacjami, czasami na własne potrzeby dorabiając takie korki tylko że aluminiowe, aczkolwiek warto przyjrzeć się chłodnicy czy nie pora już na nią i czy warto bawić się z tym korkiem

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              aczkolwiek warto przyjrzeć się chłodnicy czy nie pora już na nią i czy warto bawić się z tym korkiem
                                              To fakt. W mojej szczególnie dolna cześć była już bardzo zmęczona, żeberka rozłaziły się przy nacisku palcami, więc w czymś takim nie było sensu rzeźbić.
                                              Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                              a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                              Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                              O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                A w zasadzie to co tu rzeźbić z tym korkiem jak skraplacz(chłodnica) ma 10 lat. Narobi się człowiek z przeróbką korka a po chwili się okaże że w innym miejscu coś puściło i cała zabawa na nic. Dlatego wymieniłem na nową.
                                                OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  również biały korek był umnie winowajcą odkręcić nie było szans więc lepiej kupić nową i się cieszyć. Sam osuszać warto co jakiś czas wymienić
                                                  Mastershine - Auto Detailing Studio

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X