demontaż dźwigni dsg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zbynio_63
    Drive
    • 2010
    • 46

    demontaż dźwigni dsg

    Gratki czterołapa , niech się sprawuje
    Jestem oszustem występującym wcześniej pod nickami Speedy, Paweł-SK, Pawulon_rs. NIE RÓB ZE MNĄ ŻADNYCH INTERESÓW.
    Szczegóły tutaj:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35044
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28595
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24798
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23313
  • westwi78
    RS
    • 2008
    • 2940

    #2
    demontaż dźwigni dsg

    Pewnie już gdzieś było, ale nie mogę znaleźć. Potrzebuje jakieś info, jak zdemontować lewarek dsg w O2 przedliftowej (08).
    chce na nim zniszczoną skóre wymienić - nie na mieszku tylko na tej głowce.

    Komentarz

    • georgg
      RS
      • 2013
      • 17118
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      westwi78, co prawda VW ale zawsze coś Ci pomoże (zaczerpnięte z innego forum): http://www.touranklub.pl/forum/viewt...hp?f=24&t=9659
      SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
      ​​​
      Grzegorz

      Moja Ambitna Czarnula

      Komentarz

      • westwi78
        RS
        • 2008
        • 2940

        #4
        właśnie to widziałem, ale tam jest inny patent chyba. Zupełnie inaczej ta dźwignia wygląda.

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          westwi78, może coś pomogę

          Wymontowanie i zamontowanie uchwytu dźwigni przełączania zakresów

          Krótki opis:

          W zależności od modelu mogą być zamontowane różne rodzaje uchwytów.
          W przypadku wszystkich uchwytów istnieje możliwość, iż przycisk może zostać wciśnięty w uchwyt. Nigdy nie montować uchwytu z wciśniętym przyciskiem.

          Uchwyt zostaje wymontowany razem z osłoną mechanizmu przełączania.

          Wymontowanie:
          – Przełączyć dźwignię przełączania zakresów w położenie „D”.

          Uchwyt z przyciskiem bocznym:
          – Wyciągnąć przycisk z uchwytu tak, aby była widoczna mała szczelina między uchwytem a przyciskiem. Przycisk blokuje się przy zwolnieniu.
          – Zabezpieczyć przycisk w tym położeniu przed wciśnięciem za pomocą opaski przewodów lub drutu.

          Uchwyt z przyciskiem z przodu.

          Przycisku nie trzeba wyjmować ręką. Podczas zdejmowania uchwytu przycisk samoczynnie blokuje się w położeniu montażowym

          Ciąg dalszy dla wszystkich uchwytów:
          – Odczepić osłonę.
          – Odłączyć wtyczkę od osłony mechanizmu przełączania.
          – Przesunąć tuleję w górę, aby odblokować uchwyt.

          Ciąg dalszy dla wszystkich uchwytów:
          – Zdjąć uchwyt z dźwigni przełączania zakresów, nie naciskając przycisku.

          Wskazówka
          Po wymontowaniu nie naciskać już przycisku, w przeciwnym razie nie będzie można już zamontować uchwytu.

          Zamontowanie
          – Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:
          - Dźwignia przełączania zakresów w położeniu „D”.
          - Przycisk w uchwycie jest wyjęty, ewentualnie zabezpieczony przed wciśnięciem.

          Wskazówka
          Istnieje możliwość, że przycisk zostanie wciśnięty w uchwyt. Nigdy nie montować uchwytu z wciśniętym przyciskiem.

          – Nałożyć uchwyt całkowicie na dźwignię przełączania zakresów i zablokować.
          – W celu zablokowania przesunąć tuleję w dół.

          Wskazówka
          Przy nieprawidłowym montażu przycisk po naciśnięciu utknie w uchwycie. Jeśli tak się stało, uchwyt należy zamontować ponownie. W tym celu zdjąć uchwyt z dźwigni przełączania zakresów, ustawić przycisk za pomocą zabezpieczenia montażowego w położeniu montażowym i zamontować uchwyt ponownie.
          Dalszy montaż odbywa się w odwrotnej kolejności.
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          Pracuję...