Jak to? Ja Bolero do mojego kupiłem za 350 zł a do Octavii jest inne?
Jest takie samo, ale jak spojrzałem na znany portal aukcyjny to średnio ceny za Bolero zaczynają się od 700 zeta. Więc albo na necie są za drogie, albo kupiłeś w bardzo okazyjnej cenie.
pablo_ns Jeśli chodzi o twoje pytanie odnośnie spalania w 1.6 MPI to na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że głównie dojeżdżam do pracy 7km i spalanie wychodzi 8l LPG i 2Pb na każde 100 km, oczywiście w okresie zimowym.
Dlatego nie można porównywać ceny bolero do Octavii II z ceną bolero do SuperB bo z tego co sie orjentuje te do SuperB sa tańsze przynajmniej na allegro
To mam u siebie w 1.6MPI:
Auto z 2009 roku. Wyjechało praktycznie jako goły MINT, tyle że miał manualną klimę.
Co zrobił Enriquez zanim kupiłem auto:
- zmiana kierownicy na skórzaną 3 ramienną, z multifunkcją z VRS
- zmieniona gałka zmiany biegów na taką z chromem na górze
- zmienione kluczyki ze zwykłych na scyzoryki, dzięki czemu jest też centralny zamek z pilota
- włożony klimatronik z golfa V
- dołożony panel do w/w klimatyzacji, aby były 2 strefowy
- radio Columbus z DVD(nawet podczas jazdy można oglądać filmy) i pamięć wbudowana i na karty SD
- zmieniona zegary na pełny FIS kompatybilny z radiem
- czujniki deszczu i zmierzchu
- całe lampy ksenon, skrętne plus poziomowanie i spryski - wszystko oryginały
- bluetooth do łącznie telefonu plus zestaw głośnomówiący.
- Navigacja na Columbusie i na FISie, ale czasem nie widzi nie satelit, więc nie kożystam.
Podejrzewam że to wina anteny, bo jak się odepnie wszystkie kable od radia i podłączy ponownie po ok. 2-5 min to wszystko wraca do normy i super prowadzi.
- oświetlenie ledowe na nogi przód/tył
- ledowe oświetlenie bagażnika
- alarm
- lusterka w kolorze nadwozia
- roleta tylnej szyby
- boczne, tylne zasłonki szyb
- listwy chroniące na drzwiach
- korek wlewu paliwa zmieniony, bo wcześniej był na kluczyk
- dołożony cały tunel środkowy, bo MINT nie miał podłokietnika i nawiewu na tył, teraz jest.
- czujnik ciśnienia w kołach
- czujnika parkowania przód/tył z wyświetlaniem odległości na radiu
- tempomat oczywiście z manetką przy kierownicy
- zamykany schowek na desce rozdzielczej, bo wcześniej była tylko kieszonka nad środkowymi nawiewami
- światła do jazdy dziennej plus doświetlanie zakrętów
- dwie siatki w bagażniku
- haki do mocowania torebek w bagażniku
- oryginalne chlapaki przód/tył
- krótki bacik anteny radia
- przełącznik świateł z funkcją auto z Superba 2
Przebieg 83tyś, Salon Pl
I co zamienić się z moją dopłatą, czy nie?
Tyle, że u mnie zero inwestycji do końca roku, bo dopiero przy 88tyś km będzie rozrząd.
Choć ja też robię 3km do pracy, raz w tygodniu 15km do rodziny(w jedną stronę) i jazda po zakupy, czyli jakieś 5-10km, raz w roku trasa nad morze - 800km. Rocznie 8-10tyś km.
Wiem gazownik do którego jeżdżę tani nie jest. Problem jest taki, że w Gdańsku nie znalazłem innego gazownika, który by dobrze ogarniał BRC a do tego zechciałby łaskawie przyjąć mnie po 16 :roll: Poza tym jakiś czas temu pojechałem do tańszego gazownika, który zajmuje się "wszystkimi" instalacjami. Ta oszczędność jednak mi się nie opłaciła, bo auto zaczęło palić o 2 litry gazu więcej. No i musiałem przeprosić się ze starym gazownikiem.
aronus, taka różnica w kosztach raz na rok to żadna różnica w sumie. Ważne, że jesteś zadowolony i gość zna się na robocie. Różnicę odzyskujesz i tak z każdym przejechanym km . Pojedziesz gdzieś, gdzie będzie taniej i później stracisz jeszcze więcej, żeby poprawić to "po taniości".
Komentarz