Żarówki led h7 błąd przepalonej żarówki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MARCIO1393
    Classic
    • 2016
    • 4
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Żarówki led h7 błąd przepalonej żarówki

    Witam na próbę dostałem żarówki led h7 jakiś chińskie nie będę reklamował

    Świecą dużo lepiej zin zwykłe żarówki jednak pali się błąd może ktoś doradzi jaki opornik wstawić aby nie było błędu przepalonych żarówek ?


    poniżej zdjęcie z specyfikacja

    Załączone pliki
    Ostatnio edytowany przez MARCIO1393; 41287.
  • gregas2
    Classic
    • 2017
    • 9
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Witaj Marcino1393,
    Właśnie jestem w podobnym miejscu co Ty.
    Kupiłem led 7,5W zamiennik żarówki w21/5W do świateł dziennych.
    Tak jak wspomniałeś świecą o niebo lepiej no i wrażenia estetico - fantastico


    Minus ledy nie mają "can-busa" i świeci się sygnalizator przepalonej żarówki.
    Kupiłem w sklepie elektronicznym rezystor dużej mocy 6 ohm 50W.
    Pamiętając że ów rezystor wpinamy w obwód równolegle.
    Problem zniknął na desce rozdzielczej żadnego komunikatu.

    UWAGA - rezystor będzie się bardzo mocno grzał !

    Natomiast na drugi dzień z wielkim zdziwieniem nie moglem odpalić auta

    Zmierzyłem napięcie na aku i tu wielkie oczy, napięcie zamiast powiedzmy 12/13V było 7,8V

    Czym prędzej zabrałem się za demontaż oporników. podładowałem aku ale niestety świeci się kontrolka przepalonych świateł.

    Znalazłem na necie coś takiego:
    Wpisz w wyszukiwarkę to od razu Ci znajdzie stronkę. Adapter / Kasownik do LED DRL Octavia 2 FL, Superb, Passat / PREMIUM

    Niestety wyjeżdżam za granicę na tydzień i nie mam czasu na testy lub ewentualne zamówienie. Skończy się że albo wymienię ledy na razie na zwykłe żarówki albo pojadę na ledach z sygnalizatorem przepalonej żarówki.

    Natomiast zastanawia mnie fakt rozładowania się akumulatora mimo iż wyjąłem kluczyki ze stacyjki, żaden odbiornik nie był przeze mnie załączony.
    Wyjątkiem może być alarm lub inne podtrzymujące system w "gotowości" urządzenia, ale te raczej nie miały wpływu na rozładowanie aku.

    Tu moje pytanie dlaczego tak się stało skoro światła do jazdy dziennej gasną po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Czyli obwód wyłączony.
    Bo skoro (jeśli to przez dodatkowe opory) to te obwody powinny być nieaktywne w momencie opuszczenia i zamknięcia auta z pilota czy ręcznie kluczykiem.

    Jeszcze jedno, od niedawna jestem posiadaczem Octy 2,0 tdi 2013 r. ale dopiero po rozładowaniu aku przypatrzyłem się parametrom akumulatora:

    12V 61Ah 540A

    Czy to aby nie za mało jak na tego diesla?

    Oki tyle moich dywagacji.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    P.S.
    Do Admina
    Czas na serwerze jest zimowy.
    Ostatnio edytowany przez gregas2; 43829.

    Komentarz

    • MARCIO1393
      Classic
      • 2016
      • 4
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Witaj gregas2

      Kupiłeś może takie cos ?
      http://allegro.pl/can-bus-rezystor-f...780879477.html


      Komentarz

      • gregas2
        Classic
        • 2017
        • 9
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Witam,
        Dopiero odpaliłem kompa.
        Niestety link już nie aktywny.
        Kupiłem coś takiego



        Tylko u mnie to spowodowało rozładowanie akumulatora.
        Dlatego że gdzieś się zamykał obwód mimo wyjętego kluczyka że stacyjki.
        Dodam że ten rezystor będzie się bardzo mocno grzałka więc trzeba uważać by czegoś nie nadtpić.

        Myślałem też nad


        Ale cena... a poza tym że jest plug&play, szybko można zamontować i zdemontować to w środku też musi mieć taki rezystor. Zatem jak masz trochę wiedzy to z pewnością da się to zrobić taniej choć nie tak ładnie jak gotowiec.
        Wkurza mnie to że do oszukania systemu trzeba puścić tyle energii w grzanie.

        Komentarz

        Pracuję...