[O2 Tour] Problem ze światłami z tyłu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • olovip11
    odpowiedział(a)
    Patrzyłem dzisiaj i nie mogę nic zmienić mam taką informację = = ( you did not enter a new coding if you are using LCode,make sure to close it in order to transfer the new coding back to vcds )

    Zostaw komentarz:


  • olovip11
    odpowiedział(a)
    Ok

    bardzo dziękuje

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez olovip11 Zobacz wpis
    Możesz mi to wytłumaczyć ?
    Przecież pisałem wyżej. W Bajcie 11 w polu Binary gdzie masz zera i jedynki zmieniasz ostatnie 0 na 1. Wychodzisz i ESCAPE i zatwierdzasz kodowanie

    Zostaw komentarz:


  • olovip11
    odpowiedział(a)
    Możesz mi to wytłumaczyć ? które to jest miejsce ?

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    W polu Binary zmieniasz ostatnie zero na jedynkę.

    Zostaw komentarz:


  • olovip11
    odpowiedział(a)
    tylko że ja tu nic takiego nie widzę tylkobit 2,3,7

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Tryb amerykański nie w 18 Bajcie

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez georgg Zobacz wpis
    Bajtu 18 się generalnie nie rusza. Chyba, że lubisz problemy.
    Grzegorz dobre gada

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez olovip11 Zobacz wpis

    Witam
    jak ręcznie wprowadzić zmiany w bajcie 18 żeby mieć tryb amerykański bo w tym bajcie nic nie wyświetla się ?
    Ponizej masz odpowiedź. Bajtu 18 się generalnie nie rusza. Chyba, że lubisz problemy.

    Zamieszczone przez kowaltom99 Zobacz wpis
    Bajt 18 odpowiada za oświetlenie dla danego samochodu (przypisanie żarówek dla poszczególnych pinów w sterowniku - tak pisząc w skrócie) .

    Tryb amerykański włącza się poprzez zaptaszkowanie bajt 11 bit 0
    LC,11,0,DRL nieaktywne z hamulcem ręcznym - tryb amerykański

    Zostaw komentarz:


  • olovip11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez erkom Zobacz wpis
    Wszystko wróciło do normy po zmianie kodowania bajtu 18 na 33. W bajcie 11 miałem już wartość bitu 1, mimo że nie widać tej opcji, z ośmiu widać ze 3 może. A w bajcie 18 też nie miałem na liście rozwijanej wartości 33, musiałem z palca wpisać. W każdym razie pomogło, wielkie dzięki za pomoc A swoją drogą ciekawe co zakodował elektryk w ASO że się tak pomerdało. Jeszcze dwa pytania, czy przeciwmgielne powinno świecić tylko jedno, a wsteczne oba? I drugie pytanie - czy da się w klonie VCDS "odkryć" jakoś te opcje, które nie są widoczne, tzn co dokładnie jest przypisane do poszczególnych bitów?



    Witam
    jak ręcznie wprowadzić zmiany w bajcie 18 żeby mieć tryb amerykański bo w tym bajcie nic nie wyświetla się ?

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez georgg Zobacz wpis
    kowaltom99 dzięki za pliki. Zobaczymy co nowego dopisałeś.
    Zbyt dużo nowego to nie ma, to są w większości pliki kolegi lusob. - jedynie wstawiłem trochę danych do pliku kodowania ABS - kodowanie nr VIN w sterowniku (ale już kiedyś wrzucałem to na forum)
    W pliku sterownika 09 wrzuciłem dane znalezione na jakimś niemieckim forum, niektórych opisów nie byłem w stanie przetłumaczyć.
    Bity zaznaczone ??? - nie wiadomo dokładnie co to jest - może ktoś poprawi.
    Ostatnio edytowany przez kowaltom99; 6234.

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kowaltom99 Zobacz wpis
    Tu wrzuciłem pliki, które mam u siebie w VCDS w katalogu USER.
    To są tylko wybrane pliki, które są mi potrzebne do mojej OIIFL


    są pliki do kodowania modułu 09 oraz ABS uzupełnione o dodatkowe opisy
    Dzięki dobry człowieku

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    kowaltom99 dzięki za pliki. Zobaczymy co nowego dopisałeś.

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Tu wrzuciłem pliki, które mam u siebie w VCDS w katalogu USER.
    To są tylko wybrane pliki, które są mi potrzebne do mojej OIIFL


    są pliki do kodowania modułu 09 oraz ABS uzupełnione o dodatkowe opisy

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)


    Jest jeszcze inne rozwiązanie , używać samego Lcode wykorzystując same zmodyfikowane pliki lbl , a potem po wygenerowanym kodowaniu wkleić już gotowe kodowanie do programu .

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Dzięki za informację, spróbuję.

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Wersja nie ma znaczenia. Do katalogu user można wklejać własne pliki, tylko muszą być lbl a nie clb.

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
    Teraz światła świecą tak jak powinny , co do vcds i nie opisanych bajtów to wszystko zależy jaką wersję posiadasz .Do wersji 11.6 można temu zaradzić przez podmianę plików labels z opisami nie widocznych bajtów , a nawet możesz edytować już istniejące .Na forum temat już poruszany .
    Mam wersję 17.1.3, więc chyba nic z tego.

    Zamieszczone przez kowaltom99 Zobacz wpis
    Można wkleić do katalogu vcds/labels/user swoje pliki lbl. Poszukaj na chomiku kolega lusob udostepnia. Lub podaj swojego maila ti Ci prześlę. Pliki lbl można edytować w notatniku.
    Chyba nie będą pasować do mojej wersji

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Można wkleić do katalogu vcds/labels/user swoje pliki lbl. Poszukaj na chomiku kolega lusob udostepnia. Lub podaj swojego maila ti Ci prześlę. Pliki lbl można edytować w notatniku.

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez erkom Zobacz wpis
    . Jeszcze dwa pytania, czy przeciwmgielne powinno świecić tylko jedno, a wsteczne oba? I drugie pytanie - czy da się w klonie VCDS "odkryć" jakoś te opcje, które nie są widoczne, tzn co dokładnie jest przypisane do poszczególnych bitów?
    Teraz światła świecą tak jak powinny , co do vcds i nie opisanych bajtów to wszystko zależy jaką wersję posiadasz .Do wersji 11.6 można temu zaradzić przez podmianę plików labels z opisami nie widocznych bajtów , a nawet możesz edytować już istniejące .Na forum temat już poruszany .

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Wszystko wróciło do normy po zmianie kodowania bajtu 18 na 33. W bajcie 11 miałem już wartość bitu 1, mimo że nie widać tej opcji, z ośmiu widać ze 3 może. A w bajcie 18 też nie miałem na liście rozwijanej wartości 33, musiałem z palca wpisać. W każdym razie pomogło, wielkie dzięki za pomoc A swoją drogą ciekawe co zakodował elektryk w ASO że się tak pomerdało. Jeszcze dwa pytania, czy przeciwmgielne powinno świecić tylko jedno, a wsteczne oba? I drugie pytanie - czy da się w klonie VCDS "odkryć" jakoś te opcje, które nie są widoczne, tzn co dokładnie jest przypisane do poszczególnych bitów?

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Bajt 18 odpowiada za oświetlenie dla danego samochodu (przypisanie żarówek dla poszczególnych pinów w sterowniku - tak pisząc w skrócie) .

    Tryb amerykański włącza się poprzez zaptaszkowanie bajt 11 bit 0
    LC,11,0,DRL nieaktywne z hamulcem ręcznym - tryb amerykański

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Sterownik mam taki: 1K0 937 085 P. Rozumiem że 33 to wartość "oryginalna" bez uruchomionego trybu amerykańskiego?

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Tour ma elektronikę z OIIFL.
    Na 99% można uruchomić prawidłowo tryb amerykański, tak, żeby palił się tylko przód po zwolnieniu ręcznego.
    Podaj jaki masz sterownik centralnej elektryki 09.
    Baj 18 dla OIIFL bez drzwi elektrycznych z tyłu - kodowanie 33 (dla sterowników 1K0 937 085 , 086, 087)
    Ostatnio edytowany przez kowaltom99; 6234.

    Zostaw komentarz:


  • erkom
    odpowiedział(a)
    Żarówki są sprawne, przy światłach dziennych (przełącznik na pozycji 0) świeci tylko prawe wsteczne i przyciemnione mijania bez pozycyjnych z przodu i z tyłu, przeciwmgielnego oczywiście nie da się włączyć, a powyższa sytuacja ma miejsce oczywiście przy włączonych przełącznikiem światłach mijania, zapomniałem uściślić Bajtu 18 zgodnie z zaleceniami sam nie ruszałem, ale oczywiście mogę sam go przekodować na octavię. Tylko jeśli wrócą oryginalne ustawienia, to przy dziennych będą się świecić pozycje z przodu i z tyłu, bo typowego trybu amerykańskiego nie da się podobno uruchomić w Tourze. I jak wtedy poprawnie zakodować żeby przy dziennych tył się nie świecił, ale żeby przy włączonych przełącznikiem światłach mijania wszystko działało jak należy?
    A kodowanie będę mógł sprawdzić po powrocie z pracy, ale z tego co kojarzę to było 00, bo z ciekawości sprawdzałem czy coś sie tam pojawiło po zabiegach gościa z ASO.
    Ostatnio edytowany przez erkom; 43706.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...