Witam na forum,
Mój 1 post niestety związany jest z sytuacją którą miałem dzisiaj i tydzień temu.
Tydzień temu jechałem skodą octavią II 1.6 Tour z lpg, i przy 100km/h zaświeciły się jednocześnie 2 kontrolki, EPC i kontrola trakcji, zjechalem na stację wyłączyłem silnik, po uruchomieniu wszystko zniknęło.
Samochód funkcjonował dobrze, do dzisiaj..
Dzisiaj po prostu mi zgasł na światłach, i znowu dwie te same kontrolki, uruchomiłem ponownie, mimo że odniosłem wrażenie że robił to dłużej..
Dojechałem do domu, i przy próbach wł i wył silnika zaświeciła się dodatkowo kolejna żółta kontrolka check.
Co to może oznaczać? Jutro jadę podłączyć pod komputer, ale gdyby ktoś miał podobny problem, czego można się spodziewać? Przepustnica? Wtryski gazu?
Będę wdzięczny za pomoc.
Mój 1 post niestety związany jest z sytuacją którą miałem dzisiaj i tydzień temu.
Tydzień temu jechałem skodą octavią II 1.6 Tour z lpg, i przy 100km/h zaświeciły się jednocześnie 2 kontrolki, EPC i kontrola trakcji, zjechalem na stację wyłączyłem silnik, po uruchomieniu wszystko zniknęło.
Samochód funkcjonował dobrze, do dzisiaj..
Dzisiaj po prostu mi zgasł na światłach, i znowu dwie te same kontrolki, uruchomiłem ponownie, mimo że odniosłem wrażenie że robił to dłużej..
Dojechałem do domu, i przy próbach wł i wył silnika zaświeciła się dodatkowo kolejna żółta kontrolka check.
Co to może oznaczać? Jutro jadę podłączyć pod komputer, ale gdyby ktoś miał podobny problem, czego można się spodziewać? Przepustnica? Wtryski gazu?
Będę wdzięczny za pomoc.
Komentarz