Witam,
Czy ktoś na forum miał problem z wydostawaniem się oleju z mechatronika przez odpowietrznik w skrzyni DSG7 DQ200?
Około 500km temu w Skoda Octavia II 1,8TSI (przebieg 149tys) wymieniałem olej w skrzyni biegów i pojawił się taki problem, że po jeździe jak pozostawię auto na podjeździe to pojawia się plama oleju.
Tego oleju skapie jakaś ilość i jak auta już nie ruszam to przestaje się sączyć, dopóki nie zacznę nim znowu jeździć. Prawdopodobna przyczyna to wydostawanie się oleju z mechatronika przez odpowietrznik.
Czy ktoś jest w stanie opowiedzieć z czym to się może wiązać (co do wymiany i jakie mogą być tego koszta?). W warsztacie jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień a nie daje mi to spokoju.
EDIT: Proszę administratora o przeniesienie tematu do działu: Problemy i usterki - mechaniczne, tam chyba lepiej pasuje i tam chciałem napisać.
Czy ktoś na forum miał problem z wydostawaniem się oleju z mechatronika przez odpowietrznik w skrzyni DSG7 DQ200?
Około 500km temu w Skoda Octavia II 1,8TSI (przebieg 149tys) wymieniałem olej w skrzyni biegów i pojawił się taki problem, że po jeździe jak pozostawię auto na podjeździe to pojawia się plama oleju.
Tego oleju skapie jakaś ilość i jak auta już nie ruszam to przestaje się sączyć, dopóki nie zacznę nim znowu jeździć. Prawdopodobna przyczyna to wydostawanie się oleju z mechatronika przez odpowietrznik.
Czy ktoś jest w stanie opowiedzieć z czym to się może wiązać (co do wymiany i jakie mogą być tego koszta?). W warsztacie jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień a nie daje mi to spokoju.
EDIT: Proszę administratora o przeniesienie tematu do działu: Problemy i usterki - mechaniczne, tam chyba lepiej pasuje i tam chciałem napisać.
Komentarz