Witam.
Posiadam Octavię II 2.0 BKD kombi 2006 rok.
Wczoraj zabrałem się za wymianę lusterka w drzwiach od kierowcy. Wszystko przebiegło dobrze po ok 3 h miąłem wyjazd i wszystko było ok.
Dziś rano gdy przekręciłem zapłon najpierw zagadał silnik na sekundę i koniec. Powtórne próby odpalenia nie były możliwe elektryka zachowywała się jak przy rozładowanym aku.
Odpaliłem na puch, dojechałem do pracy (25 km) po wyłączeniu silnika powtórne odpalenie było w dalszym ciągu niemożliwe.
Naładowałem akumulator prostownikiem zmierzyłem pobór prądu i wynosi 3 A coś za dużo !? Pomyślałem, że może lusterko felerne pomimo kupna w sklepie.
Odłączyłem kostkę która znajduje się za boczkiem i nic. Po odłączeniu wszystkich kostek z drzwi spadek poboru prądu znikomy - wartość na mierniku 2,9 A.
Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie i jak szukać źródła ?
Dodam tylko, że w trakcie jazdy zauważyłem iż obrotu utrzymywały się cały czas powyżej 1000 obrotów/min oraz zgasły mi diody siły nawiewu na kokpicie.
Posiadam Octavię II 2.0 BKD kombi 2006 rok.
Wczoraj zabrałem się za wymianę lusterka w drzwiach od kierowcy. Wszystko przebiegło dobrze po ok 3 h miąłem wyjazd i wszystko było ok.
Dziś rano gdy przekręciłem zapłon najpierw zagadał silnik na sekundę i koniec. Powtórne próby odpalenia nie były możliwe elektryka zachowywała się jak przy rozładowanym aku.
Odpaliłem na puch, dojechałem do pracy (25 km) po wyłączeniu silnika powtórne odpalenie było w dalszym ciągu niemożliwe.
Naładowałem akumulator prostownikiem zmierzyłem pobór prądu i wynosi 3 A coś za dużo !? Pomyślałem, że może lusterko felerne pomimo kupna w sklepie.
Odłączyłem kostkę która znajduje się za boczkiem i nic. Po odłączeniu wszystkich kostek z drzwi spadek poboru prądu znikomy - wartość na mierniku 2,9 A.
Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie i jak szukać źródła ?
Dodam tylko, że w trakcie jazdy zauważyłem iż obrotu utrzymywały się cały czas powyżej 1000 obrotów/min oraz zgasły mi diody siły nawiewu na kokpicie.
Komentarz