Enriquez, co prawda to nie ASo ale my z krzynol, jeździlismy :wink:
[O2] 01486 - System Function Test Activated
Zwiń
X
-
A umnie po ponad roku testowania blad zniknal :lol:
Jakis czas temu wyskoczyl mechaniczny blad czujnika prawy tyl. Okazalo sie ze koronka sie rozpadla na piescie. Oczywiscie koronek nie ma, wiec nowa piasta, przy okazji nowy czujnik, bo stary lekko sie sfatygowal, przez rozpadajacy pierscien. Do tego nowe tarcze z klockami i przy okazji czyszczenie drugiego czujnika z brudu. Efekt. Po pokonaniu 3 zakretow blad znikal :lol:
A jezdzilem i jezdzilem i konca nie bylo widac. W koncu dalem sobie spokoj. Wiec po calorocznym tescie system uznal w listopadzie, ze jest wszystko ok :lol:
Wiec jestem pewnie rekordzista :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Maicroft, szału bym dostał jakby mi przy każdym hamowaniu mocniejszym zaczynały kontroli mrugać
dla przypomnienia
100m z łukiem 90 st. w lewo i to samo z łukiem w prawo i po temacie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
możemy, weź może najpierw spróbuj sam.
Mnie się udało to w Zgierzu na rondzie jak się jedzie do Łodzi w Szczecińską (Śniechowskiego-Konstantynowska). Stajesz przed nim na Śniechowskiego. Hamulec do oporu i jednostajnie zawracasz na tym rondzie, nie za szybko. Mnie się udało to zrobić za pierwszym podejściem.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
ok.jutro spróbuję i dam znać.
Pozdrawiam
[ Dodano: Nie 17 Lut, 13 14:14 ]
Zamieszczone przez Enriquezmożemy, weź może najpierw spróbuj sam.
Mnie się udało to w Zgierzu na rondzie jak się jedzie do Łodzi w Szczecińską (Śniechowskiego-Konstantynowska). Stajesz przed nim na Śniechowskiego. Hamulec do oporu i jednostajnie zawracasz na tym rondzie, nie za szybko. Mnie się udało to zrobić za pierwszym podejściem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawela122ja mam ten sam problem.Robiłem test chyba 3 razy i nadal jest aktywny.Czy może ktoś coś podpowiedzieć????Jak to wyłączyć????
Zastosuj się do jego wskazówek i będzie ok.
Daj znać jak poszło.
Komentarz
-
-
Uwierz mi, że to nie problem zakończyć test VCDS, jednakże aby wszystko było poprawnie skalibrowane, to ten test musi być wykonany. W innym przypadku - być może przesadzam - ale mogłoby dojść do tego, że przy lekkim zakręcie zacznie działać niepotrzebnie ESP lub w sytuacji ekstremalnej nie zadziała wcale... i możesz się znaleźć na drzewie. Dlatego ja Ci nie podam przepisu - możesz takie informacje uzyskać od firmy Ross-Tech, wystarczy się zwrócić z zapytaniem i opisem co dokładnie zrobiłeś.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Ross tech daje filmik na Youtube jak wykonać test, mi się udało nie na placu ale na kawałku prostej i zakręcie. Rozpędziłem auto do 30km/h przejechałem może 100m i wziąłem zakręt między 90 a 180stopni i zgasło , wcześniej na placu godzinę próbowałem, ale chyba ciut za wolno jechałem bo niby 20 km/h ale to może było np przekłamanie licznika. Aha na start procedury wciśnij hamulec,aż zamruga kontrolka od ESPservice by Auto Tar
Komentarz
-
-
Luk@s,->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
miłej zabawy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz