1.uruchomiłem podczas wyjeżdżania z posesji
2 od razu 90* w prawo na drogę
3. około 70 metrów prosto
4. długi łuk wjazdowy na rondo w prawo (40/50m kierownica nie przekroczyła 90*)
5. nawrotka na rondzie bliżej 30km/h a kierownica około 110* i zanim zjechałem test się zakończył
odgrzeje kotleta ,Pany trafiło na mnie (przez przypadek) Może ktoś na Pw podesłać jak to ustrojstwo wyłączyć (VCDS-em)bo w tej pierdzielonej Francji nie ma gdzie zrobic testu ;/a nawet jak gdzieś mi sie uda to i tak kontrolka od trakcj i mruga a ABS świeci non stop. HELP !!
tak są owszem ale we Francji wszystko jest ciasne nawet parkingi które w większości są pod ziemią ;/a jak juz na zewnątrz to zawalone tak że nie ma nawet jak sie nawrócić.
Jak robię test (pedał na maxa) zaczynają mruga ABS-ESP po czym jade na wprost około 30-35 km\h skręt w lewo lekki łuk prosta 50 m skręt w prawo,kontrolka od ABS-u świeci ciągle ale ESP mruga i nie wiem czy to wina za szybko czy jak ?
dobra, ja też to miałem,
trzeba zrobić dokładnie jak na filmiku ale z jednym ale,
jak dojedziemy do parkingu to:
- wyłączmy silnik, włączamy silnik, i mamy minutę na wykonanie testu !!!
- hamulec w podłogę, ikonka zaczyna mrugać
- jedziemy parę metrów prosto z prędkością 20 km/h
- skręcamy w lewo lub w prawo bez zmiany prędkości,
- kąt skrętu od 90 do 180, czyli czubek kierownicy do kolana a nie do jajek
Komentarz