Cześć,
Auto zaczęło ostatnio na wolnych obrotach falować, a niedawno w trasie przy przyspieszaniu szarpać.
Podłączyłem do programu i jedyny błąd jaki pokazuje VCDS to błąd 16414
Fragment logów:
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (BSE) Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
Komponent: BSE S71 1.6 2VG 8459
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0044071
Kod serwisu: WSC 73430 790 00090
VCID: 7EF34BFF29F77C7660-802A
Znaleziono 1 błąd:
16414 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny
P0030 - 000 - Przerwa - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Bity binarnie: 00000100
Oporność: 16.38 kOhm
Napięcie: 2.100 V
Obciążenie: 4.3 %
Ilość powietrza/Obr.: 185.3 mg/suw
Obroty silnika: 1312 /min
Kody gotowości: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
I mam pytanie, bo zanim wezmę się za układ zapłonowy, to chciałbym zweryfikować co to może być. Dodam, że miałem wymienianą z rok temu sondę lambdę, więc może coś z przewodami sknociłem jak je zaciskałem?
Auto zaczęło ostatnio na wolnych obrotach falować, a niedawno w trasie przy przyspieszaniu szarpać.
Podłączyłem do programu i jedyny błąd jaki pokazuje VCDS to błąd 16414
Fragment logów:
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (BSE) Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
Komponent: BSE S71 1.6 2VG 8459
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0044071
Kod serwisu: WSC 73430 790 00090
VCID: 7EF34BFF29F77C7660-802A
Znaleziono 1 błąd:
16414 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny
P0030 - 000 - Przerwa - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Bity binarnie: 00000100
Oporność: 16.38 kOhm
Napięcie: 2.100 V
Obciążenie: 4.3 %
Ilość powietrza/Obr.: 185.3 mg/suw
Obroty silnika: 1312 /min
Kody gotowości: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
I mam pytanie, bo zanim wezmę się za układ zapłonowy, to chciałbym zweryfikować co to może być. Dodam, że miałem wymienianą z rok temu sondę lambdę, więc może coś z przewodami sknociłem jak je zaciskałem?
Komentarz