Guzik PDC - brak pomarańczowego podświetlenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mavric
    Drive
    • 2013
    • 51
    • Octavia II (1Z3)
    • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

    Guzik PDC - brak pomarańczowego podświetlenia

    Witam Panowie.
    W zeszłym roku do swojej skody dokładałem przednie czujniki i przerabiałem cały układ na poliftowy. Ostatnio oglądałem film Krzynola
    I zwróciłem uwagę że przycisk PDC na konsoli powinien podświetlać się na pomarańczowo przy włączeniu układu. PDC działa bez zarzutu, wyświetla OPC na radiu i nie generuje żadnych błędów, to też nie przyuważyłem tej nieścisłości.
    PDC_O2.png
    Analizując schemat przycisku PDC:
    • piny 4 i 6 są prawidłowo podpięte - z przycisku mogę włączyć i wyłączyć system
    • piny 2 i 3 są prawidłowo podpięte - na przycisku działa zielone podświetlenie
    • pin 1 - tutaj zakładam powinno pojawić się napięcie po przyciśnięciu guzika PDC?
    Czy mój tok myślenia jest słuszny i wystarczy przemierzenie kostki by to sprawdzić? Chciałbym uniknąć na razie rozbierania połowy bagażnika
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2832
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Wg. mnie masz rację. Na pinie 1 powinno być 12 V po wciśnięciu przycisku. Jeśli nie ma to zrób mostek między 1 i 3. Dioda powinna się zaświecić po włączeniu podświetlenia deski.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10960
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      na pinie 1 powinno się pojawić napięcie ze sterownika
      jak chcesz testować diodę i zewrzeć 1 i 3, to ten pin1 musi być odpięty od sterownika czy wtyczki
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • koleś
        RS
        • 2009
        • 2832
        • Fabia combi (6Y5)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Albo jeszcze prościej. Kabelek z 3 włóż do 1.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz

        • jasiek2905
          Rider
          • 2012
          • 262
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

          #5
          • piny 4 i 6 są prawidłowo podpięte - z przycisku mogę włączyć i wyłączyć system
          • piny 2 i 3 są prawidłowo podpięte - na przycisku działa zielone podświetlenie
          • pin 1 - tutaj zakładam powinno pojawić się napięcie po przyciśnięciu guzika PDC?
          • sprawdź napięcie na pinie 1 przycisku(najprościej) będziesz wiedział czy dioda jest ok.

          Komentarz

          Pracuję...