Witam,
W kombi rozszczelnił mi się wężyk spryskiwacza tylnej szyby, prawdopodobnie pękł w harmonijce prowadzącej do klapy bagażnika (trochę płynu leci do środka - za tapicerkę bagażnika, a trochę wypływa przez odwodnienie klapy. Nie mam czasu ani ochoty tego naprawiać (trzeba by chyba całą wiązkę z klapy wyciągnąć bo to jest pospinane na trytytki na całej długości, a potem znów ją wciągnąć), a jako że ten spryskiwacz jest mi zbędny więc chciałem zapytać czy z poziomu VCDS (albo jakoś inaczej) można go wyłączyć, żeby przypadkiem go nie uruchomić za pomocą manetki.
W kombi rozszczelnił mi się wężyk spryskiwacza tylnej szyby, prawdopodobnie pękł w harmonijce prowadzącej do klapy bagażnika (trochę płynu leci do środka - za tapicerkę bagażnika, a trochę wypływa przez odwodnienie klapy. Nie mam czasu ani ochoty tego naprawiać (trzeba by chyba całą wiązkę z klapy wyciągnąć bo to jest pospinane na trytytki na całej długości, a potem znów ją wciągnąć), a jako że ten spryskiwacz jest mi zbędny więc chciałem zapytać czy z poziomu VCDS (albo jakoś inaczej) można go wyłączyć, żeby przypadkiem go nie uruchomić za pomocą manetki.
Tak też się obawiałem, że takiej opcji w VCDS nie ma, bo przejrzałem wszystkie opcje w Coding Helperze. Czy dobrze rozumiem, że jest jedna pompka płynu spryskiwaczy w OII i wybór kierunku pompowania przód/tył następuje przez zmianę polaryzacji zasilania?
Komentarz