=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Wally, generalnie takie elementy naprawia się specjalna pasta . Ja u siebie robiłem to i wszystko wróciło do normy. mógłbyś spróbować wypatrzeć uszkodzone miejsce, lekko naciąć folie i zasmarować a na tej linii i tak nie będzie widać z zewnątrz jak się postarasz.
1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)
Mam podobny problem... u mnie nie działa ogrzewanie pomiędzy trzema paskami... przymierzam się do usunięcia tej usterki... ale niestety nie wiem w jaki sposób zdiagnozować w którym miejscu jest uszkodzony lub przerwany pasek na szybie...czy będzie to widoczne gołym okiem...? :shock:
Jeżeli nie widać uszkodzenia, bardzo łatwo miejsce przerwania można znależć za pomocą małej żaróweczki np. 5W. Żaróweczkę jednym przewodem łączy się do masy, a drugim (koniecznie miękim, wielożyłowym) przeciąga się po ścieżce, oczywiście przy włączonym ogrzewaniu. Tam będzie przerwa, gdzie żaróweczka zgaśnie, lub zaświeci, zależy od której strony jedziemy. Można to robić też miernikiem, lub diodą LED, ale z diodą trzeba zwracać uwagę na kierunek podłączenia diody, oraz musi być w szereg z diodą rezystor, np 100Ω. Bez rezystora dioda może się spalić. Odwrotnie połączona dioda nie będzie świecić. Najwygodniej żaróweczką.
Komentarz