Ja jestem dostępny
[O2] Ogrzewanie tylnej szyby - awaria 1 "paska"
Zwiń
X
-
[O2] Ogrzewanie tylnej szyby - awaria 1 "paska"
witam,
przeszukałem tematy o ogrzewaniu ale nie znalazłem podobnego problemu :
przestał mi działać jeden "pasek" ogrzewania tylnej szyby,
znalazłem tu :
info, ze jest jakiś preparat, po którym powinno wszystko wrócić do normy ale jestem już po przyciemnieniu szyb i moje pytanie :
Czy można to jakoś naprawić już po oklejeniu folią przyciemniającą :?Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
-
-
Wally, po oklejeniu folią to raczej nie możliwe, u mnie w dolnej części dwa paski nie grzeją, też mam folię na tylesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaWally, po oklejeniu folią to raczej nie możliwe, u mnie w dolnej części dwa paski nie grzeją, też mam folię na tyle
generalnie to nie przeszkadza ale wkurwia mnie jak coś nie działa tak jak powinno :diabelski_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Wally, generalnie takie elementy naprawia się specjalna pasta . Ja u siebie robiłem to i wszystko wróciło do normy. mógłbyś spróbować wypatrzeć uszkodzone miejsce, lekko naciąć folie i zasmarować a na tej linii i tak nie będzie widać z zewnątrz jak się postarasz.1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)
Komentarz
-
-
Jeżeli nie widać uszkodzenia, bardzo łatwo miejsce przerwania można znależć za pomocą małej żaróweczki np. 5W. Żaróweczkę jednym przewodem łączy się do masy, a drugim (koniecznie miękim, wielożyłowym) przeciąga się po ścieżce, oczywiście przy włączonym ogrzewaniu. Tam będzie przerwa, gdzie żaróweczka zgaśnie, lub zaświeci, zależy od której strony jedziemy. Można to robić też miernikiem, lub diodą LED, ale z diodą trzeba zwracać uwagę na kierunek podłączenia diody, oraz musi być w szereg z diodą rezystor, np 100Ω. Bez rezystora dioda może się spalić. Odwrotnie połączona dioda nie będzie świecić. Najwygodniej żaróweczką.
Komentarz
-
Komentarz