[O2] Ogrzewanie tylnej szyby - awaria 1 "paska"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • y4recky
    Drive
    • 2014
    • 59

    [O2] Ogrzewanie tylnej szyby - awaria 1 "paska"

    Ja jestem dostępny
    pozdrawiam
    Jarek
    -------------------------------------
  • Wally
    RS
    • 2012
    • 3790
    • Volkswagen

    #2
    [O2] Ogrzewanie tylnej szyby - awaria 1 "paska"

    witam,
    przeszukałem tematy o ogrzewaniu ale nie znalazłem podobnego problemu :

    przestał mi działać jeden "pasek" ogrzewania tylnej szyby,
    znalazłem tu :



    info, ze jest jakiś preparat, po którym powinno wszystko wrócić do normy ale jestem już po przyciemnieniu szyb i moje pytanie :

    Czy można to jakoś naprawić już po oklejeniu folią przyciemniającą :?
    Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

    => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
    => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
    => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
    "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      Wally, po oklejeniu folią to raczej nie możliwe, u mnie w dolnej części dwa paski nie grzeją, też mam folię na tyle
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Wally
        RS
        • 2012
        • 3790
        • Volkswagen

        #4
        Zamieszczone przez piramida
        Wally, po oklejeniu folią to raczej nie możliwe, u mnie w dolnej części dwa paski nie grzeją, też mam folię na tyle
        no to fak :wink:

        generalnie to nie przeszkadza ale wkurwia mnie jak coś nie działa tak jak powinno :diabelski_usmiech
        Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

        => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
        => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
        => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
        "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

        Komentarz

        • ciuk15
          Rider
          • 2009
          • 406

          #5
          Wally, generalnie takie elementy naprawia się specjalna pasta . Ja u siebie robiłem to i wszystko wróciło do normy. mógłbyś spróbować wypatrzeć uszkodzone miejsce, lekko naciąć folie i zasmarować a na tej linii i tak nie będzie widać z zewnątrz jak się postarasz.
          1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
          2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
          3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
          4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

          Komentarz

          • BASTIAN001
            L&K
            • 2013
            • 1177
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Mam podobny problem... u mnie nie działa ogrzewanie pomiędzy trzema paskami... przymierzam się do usunięcia tej usterki... ale niestety nie wiem w jaki sposób zdiagnozować w którym miejscu jest uszkodzony lub przerwany pasek na szybie...czy będzie to widoczne gołym okiem...? :shock:

            Komentarz

            • huta
              Classic
              • 2011
              • 23
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              z reguły jak się dobrze popatrzy to widać przerwę w pasku. Czasem po przejechaniu palcem podejrzanego miejsca też można wyczuć, ale to trzeba wprawy.

              Komentarz

              • Marian 2
                L&K
                • 2007
                • 1083
                • Octavia I combi (1U5)
                • AQY 2.0 MPI 115 KM

                #8
                Jeżeli nie widać uszkodzenia, bardzo łatwo miejsce przerwania można znależć za pomocą małej żaróweczki np. 5W. Żaróweczkę jednym przewodem łączy się do masy, a drugim (koniecznie miękim, wielożyłowym) przeciąga się po ścieżce, oczywiście przy włączonym ogrzewaniu. Tam będzie przerwa, gdzie żaróweczka zgaśnie, lub zaświeci, zależy od której strony jedziemy. Można to robić też miernikiem, lub diodą LED, ale z diodą trzeba zwracać uwagę na kierunek podłączenia diody, oraz musi być w szereg z diodą rezystor, np 100Ω. Bez rezystora dioda może się spalić. Odwrotnie połączona dioda nie będzie świecić. Najwygodniej żaróweczką.

                Komentarz

                • BASTIAN001
                  L&K
                  • 2013
                  • 1177
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Dzięki.
                  Mam nadzieje że uda mi się to ogarnąć.

                  Komentarz

                  Pracuję...