[O2] Analiza logów z grupy 13, 18 i 23

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kazz1916
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O2] Analiza logów z grupy 13, 18 i 23

    1. HKSdriftk - 1 komplet , wysyłka
    2. w_majer - 1 komplet, odbiór osobisty w Krakowie
    3. ulysse - 1 komplet ( mogę zająć się dystrybucją )
    4. tom007 - 2 komplety, wysyłka
    5. sebastian7905- 1 komplet, wysyłka
    6. tsowa - 1 komplet, wysyłka
    7. Orson - 1 komplet, wysyłka
    8. arti1 - 1 kpl , wysyłka
    9. restekator - 1 komplet, wysyłka
    10. Kadmar - 1 komplet, wysyłka
    11. maymer - 1 komplet, wysyłka
    12. Andy90 - 1 komplet, wysyłka
    13. adamptr - 1 komplet, wysyłka
    14. SP9XWW - 1 komplet, odbiór osobisty w Krakowie
    15. watanabe - 1 komplet, wysyłka
    kazz1916
  • ciciek
    Classic
    • 2008
    • 26

    #2
    [O2] Analiza logów z grupy 13, 18 i 23

    Witam,
    Prośba o podpowiedź co może być przyczyną nierównej pracy silnika zaraz po odpaleniu (pierwsze kilkadziesiąt sekund)? Rzuca jakby pracował nie na wszystkich cylindrach.

    logi z grup 13, 18 i 23 gdy start jest ok
    logi z grup 13, 18 i 23 gdy po starcie jest szarpanie (nierówna praca)

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      z tych logów wynika ze pompka na 3 cylindrze nie podaje wystarczajacej ilosci paliwa a sterownik nie jest w stanie tego skorygowac .proponował bym ci zrobic pranie pompek w kompieli ultradziekowej bo naj prawdopodobniej rozpylacz jest zakoksowany nagarem .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Zanim zdemontujesz pompki do sprawdzenia lub czyszczenia ultradzwiekami.... sprawdz dokladnie połaczenia na konektorach PD.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • rejtom87
          Classic
          • 2011
          • 18

          #5
          Proszę o analizę poniższych logów z 1,9 TDI... mechanik twierdzi, że drugi pompowtryskiwacz nawala i powoduje czasem lekkie drganie silnika.

          Bloki wartosci mierzonych
          VCP+K v3.2.2 23.06.2012 SmartCard, Date: 2012-08-09 13:33:50.245
          ECU: 03G906016K Adres: 01 SW: 7002

          wartosc BIP Cy wartosc BIP Cy wartosc BIP Cy wartosc BIP Cy
          13:33:50.246 BL:23 10.00 -41.00 19.00 20.00
          13:33:50.546 BL:23 10.00 -42.00 19.00 17.00
          13:33:50.828 BL:23 10.00 -46.00 19.00 17.00
          13:33:51.121 BL:23 7.00 -47.00 19.00 17.00
          13:33:51.388 BL:23 7.00 -48.00 19.00 17.00
          13:33:51.679 BL:23 11.00 -46.00 16.00 21.00
          13:33:51.950 BL:23 11.00 -44.00 16.00 21.00
          13:33:52.242 BL:23 11.00 -45.00 16.00 18.00
          13:33:52.523 BL:23 11.00 -46.00 20.00 18.00
          13:33:52.802 BL:23 8.00 -44.00 20.00 18.00
          13:33:53.079 BL:23 8.00 -46.00 20.00 18.00
          13:33:53.357 BL:23 8.00 -43.00 20.00 18.00
          13:33:53.638 BL:23 8.00 -44.00 20.00 18.00
          13:33:53.918 BL:23 8.00 -42.00 20.00 18.00
          13:33:54.207 BL:23 8.00 -43.00 24.00 15.00
          13:33:54.539 BL:23 9.00 -44.00 21.00 19.00
          13:33:54.816 BL:23 9.00 -45.00 18.00 17.00
          13:33:55.099 BL:23 9.00 -43.00 18.00 17.00
          13:33:55.369 BL:23 9.00 -44.00 18.00 17.00
          13:33:55.661 BL:23 13.00 -44.00 18.00 17.00
          13:33:55.931 BL:23 10.00 -45.00 18.00 17.00
          13:33:56.214 BL:23 7.00 -43.00 22.00 17.00
          13:33:56.490 BL:23 7.00 -44.00 22.00 17.00
          13:33:56.774 BL:23 7.00 -42.00 19.00 21.00
          13:33:57.053 BL:23 11.00 -42.00 19.00 18.00
          13:33:57.343 BL:23 11.00 -43.00 19.00 15.00
          13:33:57.621 BL:23 11.00 -44.00 19.00 15.00
          13:33:57.889 BL:23 8.00 -44.00 19.00 15.00
          13:33:58.161 BL:23 8.00 -45.00 19.00 15.00

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            rejtom87, u mnie w 100% pomogła wymiana filtra paliwa
            zwłaszcza na zimnym lubił się zatelepać

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 11002
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              rejtom87, jeszcze grupa 13
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • kecaj
                RS
                • 2009
                • 1511
                • Superb II (3T4)

                #8
                rejtom87, Sprawdź połączenia przy II pompce i ponownie logi. Jak nie ma poprawy to faktycznie II ma wielką odchyłkę....
                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                Komentarz

                • rejtom87
                  Classic
                  • 2011
                  • 18

                  #9
                  Tak trochę śmiesznie to wygląda, bo ASO w Zielonej Górze twierdzi że wszystko jest ok i jak najbardziej w normie. Podobno przedstawione wyżej parametry powinny przyjmować wartości w zakresie -100 do 100... ?? w związku z czym jest ok a wibracji nie czują

                  Tym bardziej mnie to wkurza, że wszystkie pozostałe pompowtryskiwacze (1, 3, 4) są w aucie od jego nowości, a 2 została półtora roku temu wymieniona w tymże ASO.

                  Zajmę się tym w wolnej chwili...

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Zamiesc porzadnie logi... bo diagnoza pompek w oparciu o to co zamiesciles jest niemozliwa.
                    Statyczne - 001,004,007,013,018 i 023
                    Logi na max nagrzanym silniku.

                    Pozdrawiam
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • conan
                      Rider
                      • 2011
                      • 546

                      #11
                      Jakie zrobić logi przed chipowaniem silnika, żeby wiedzieć czy wszystko jest ok z turbinką, wtryskami itp ? Sorki za OT :wink:
                      Moja skodzinka o2
                      Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez conan
                        Jakie zrobić logi przed chipowaniem silnika, żeby wiedzieć czy wszystko jest ok z turbinką, wtryskami itp ? Sorki za OT :wink:
                        3,8,11,13,23 +18
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • krzygaj
                          Rider
                          • 2008
                          • 627
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          rOBERTO795, 23 i 18 razem?
                          Chciałbym poznac kondycję swojego silnika
                          Moja Skodzina

                          Skoda Octavia II -
                          Opel Astra III -

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez krzygaj
                            rOBERTO795, 23 i 18 razem?
                            Chciałbym poznac kondycję swojego silnika
                            Moze byc razem.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • conan
                              Rider
                              • 2011
                              • 546

                              #15
                              wszystkie zrobić statycznie ?
                              Moja skodzinka o2
                              Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                              Komentarz

                              Pracuję...