[O2] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasal
    Ambiente
    • 2012
    • 168

    #26
    acha, bo słyszałem, że zadana na ten silnik to 1.37 ,a tu jest 1.6 te dawki również sprawdza się w tym bloku 011? mógłbyś podpowiedzieć jakie powinny być prawidłowe?

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #27
      Zamieszczone przez kasal
      acha, bo słyszałem, że zadana na ten silnik to 1.37 ,a tu jest 1.6 te dawki również sprawdza się w tym bloku 011? mógłbyś podpowiedzieć jakie powinny być prawidłowe?
      Zadana ok 1,35-1,4b nie pamietam.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #28
        Po kiego wgrywac takie badziewie do sterownika. Albo po co ktos zmienia jak nie wie dokladnie co zmienia.
        Dawka jak dawka... paliwa dolane jest jeszcze "bokiem".

        Wgraj serie i zrob logi, jak fura zdrowa jedz do kogos kto ma pojecie jak "podkręcic" to auto.
        Szkoda furmanki na takie wydumki.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #29
          Zamieszczone przez kasal
          zaproponował bym zrobił logi jeszcze na 4 biegu. jesli wyjdzie podobnie to poprawi program ....
          Takie czynności powinna wykonać osoba dokonująca modyfikacji, a nie zlecać klientowi :!:

          Seryjne doładowanie w sterowniku np. 03G906021PQ wynosi 2380mb
          W modyfikacji doładowanie 2500mb jest w zupełności wystarczające dla osiągnięcia wymaganej mocy.
          Fajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #30
            Zamieszczone przez Krzych
            Fajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:
            Mapa momentu miejscami 200% dodane :twisted:
            Doladowanie 2650mbar do 4000obr
            Mam wsad na mailu :diabelski_usmiech
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #31
              Zamieszczone przez rob555
              Zamieszczone przez Krzych
              Fajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:
              Mapa momentu miejscami 200% dodane :twisted:
              Doladowanie 2650mbar do 4000obr
              Mam wsad na mailu :diabelski_usmiech
              Ja tez ale nie chcialem tego komentowac.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • kasal
                Ambiente
                • 2012
                • 168

                #32
                witam, po powrocie do serii moje logi wyglądają następująco co można o nich teraz powiedzieć, dzięki za pomoc.

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  #33
                  Standartowy problem z OB przy niskich obrotach (ale to 90% 2.0TDI ma ze wzgledu na fabrycznie skopany soft).
                  Reszta bez uwag.
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • kasal
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 168

                    #34
                    rob555, Dzięki, a co to jest to OB ?

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #35
                      Zamieszczone przez kasal
                      rob555, Dzięki, a co to jest to OB ?
                      OverBoost - chwilowe przeładowanie turbiny ponad wartość zadaną przez sterownik.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez rob555
                        Standartowy problem z OB przy niskich obrotach (ale to 90% 2.0TDI ma ze wzgledu na fabrycznie skopany soft).
                        Reszta bez uwag.
                        Te softy w 2.0 tdi to jest porazka. a najgorsze ze niektorzy "tunerzy" to powielaja.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • str8eu
                          Classic
                          • 2011
                          • 17

                          #37
                          Witam. Jestem całkiem zielony w analizowaniu logów i prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko ok. ponieważ słabo się zbiera przy niższych obrotach a później jest dobrze.
                          Silnik 2.0 TDI BKD
                          Log (1 - 003,003)
                          Log (2 - 011)
                          Z góry dziękuję i pozdrawiam.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #38
                            turbo wstaje jak słon sprawdz szczelnosc układu podcisnieniowego .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez str8eu
                              Witam. Jestem całkiem zielony w analizowaniu logów i prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko ok. ponieważ słabo się zbiera przy niższych obrotach a później jest dobrze.
                              Silnik 2.0 TDI BKD
                              Log (1 - 003,003)
                              Log (2 - 011)
                              Z góry dziękuję i pozdrawiam.
                              Tu widac że dolem sie raczej "nie zbiera"

                              German81 -dobrze radzi.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • str8eu
                                Classic
                                • 2011
                                • 17

                                #40
                                dziękuję za szybka odpowiedz.
                                wiec sprawdzić wszystkie wężyki z podciśnienia. Nie tam zaworu N75 tylko zespolony moduł sterujący podciśnieniem... czy on zarasta syfem jak N75? i czy z logów wynika ze turbo pada? Oprócz podciśnienia co możne być nie tak ze dól ledwo się zbiera?

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #41
                                  Sprawdz caly układ dolotowy
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #42
                                    czasami sie zdarza ze blok zaworowt tez potrafi zarosnac syfem pomaga mycie w bezynie ekstrakcyjnej . jeszcze mozesz miec zapchany wydech lub uszkodzone koło kompresi w turbinie .
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • str8eu
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 17

                                      #43
                                      Panowie porównując logi EGR OFF ON to moje bardzo kiepsko wypadają...
                                      Log (7 - 003,003,003)

                                      Komentarz

                                      • german81
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1414
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                        #44
                                        wyglonda na to ze masz problem z podcisnieniem sprawdz wakumetrem jakie podcisnienie wytwarza pompa vac i jakie jest podcisnienie przed gruszka od turbiny i samym egr-em .
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz

                                        • str8eu
                                          Classic
                                          • 2011
                                          • 17

                                          #45
                                          cisnienie przed gruszka turbo -0,6 EGR -0,7 i inne stałe nic sie podnosi i nie spada. nie mam porownania jakie ma byc...

                                          Komentarz

                                          • german81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1414
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            #46
                                            pod cisnienie mogło by byc wyzsze ale przy takim podcisnienieu gruszka powina byc wciagnieta do oporu bo jest ona ustawiana na -0,55 bara .
                                            diagnostyka vag 602-614-253

                                            Komentarz

                                            • str8eu
                                              Classic
                                              • 2011
                                              • 17

                                              #47
                                              podcisnienie sprawdzone dokladnie...
                                              sama pompa vacum -0,9
                                              + serwo -0,8
                                              + sterowanie podcisnieniem -0,7 na turbo 0,6
                                              sztanga chodzi bez zaciec ale nie wiem czy do ogranicznika bo ogladalem tylko od góry (dociskajac palcem nie poszla nizej.
                                              Zostaje turbo do wyjecia i przejzenia...

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez str8eu
                                                podcisnienie sprawdzone dokladnie...
                                                sama pompa vacum -0,9
                                                + serwo -0,8
                                                + sterowanie podcisnieniem -0,7 na turbo 0,6
                                                sztanga chodzi bez zaciec ale nie wiem czy do ogranicznika bo ogladalem tylko od góry (dociskajac palcem nie poszla nizej.
                                                Zostaje turbo do wyjecia i przejzenia...
                                                Podciśnienia w normie zrób 011BS
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz

                                                • str8eu
                                                  Classic
                                                  • 2011
                                                  • 17

                                                  #49
                                                  BS 011
                                                  Log (0 - 011)

                                                  Komentarz

                                                  • german81
                                                    L&K
                                                    • 2010
                                                    • 1414
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                    #50
                                                    te wskazania cisnienia sa leko dziwne . zrób jeszcze logi na zapłonie z bloku 10 i 11 bo cos wydaje mi sie ze czujnik cisnienia gra w kulki .
                                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...