acha, bo słyszałem, że zadana na ten silnik to 1.37 ,a tu jest 1.6 te dawki również sprawdza się w tym bloku 011? mógłbyś podpowiedzieć jakie powinny być prawidłowe?
[O2] Analiza logów
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kasalacha, bo słyszałem, że zadana na ten silnik to 1.37 ,a tu jest 1.6 te dawki również sprawdza się w tym bloku 011? mógłbyś podpowiedzieć jakie powinny być prawidłowe?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Po kiego wgrywac takie badziewie do sterownika. Albo po co ktos zmienia jak nie wie dokladnie co zmienia.
Dawka jak dawka... paliwa dolane jest jeszcze "bokiem".
Wgraj serie i zrob logi, jak fura zdrowa jedz do kogos kto ma pojecie jak "podkręcic" to auto.
Szkoda furmanki na takie wydumki.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kasalzaproponował bym zrobił logi jeszcze na 4 biegu. jesli wyjdzie podobnie to poprawi program ....
Seryjne doładowanie w sterowniku np. 03G906021PQ wynosi 2380mb
W modyfikacji doładowanie 2500mb jest w zupełności wystarczające dla osiągnięcia wymaganej mocy.
Fajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychFajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:
Doladowanie 2650mbar do 4000obr
Mam wsad na mailu :diabelski_usmiechpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Zamieszczone przez KrzychFajne te limitery podniesione do 500Nm :!: tylko po co :?:
Doladowanie 2650mbar do 4000obr
Mam wsad na mailu :diabelski_usmiechOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Standartowy problem z OB przy niskich obrotach (ale to 90% 2.0TDI ma ze wzgledu na fabrycznie skopany soft).
Reszta bez uwag.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kasalrob555, Dzięki, a co to jest to OB ?DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Standartowy problem z OB przy niskich obrotach (ale to 90% 2.0TDI ma ze wzgledu na fabrycznie skopany soft).
Reszta bez uwag.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Witam. Jestem całkiem zielony w analizowaniu logów i prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko ok. ponieważ słabo się zbiera przy niższych obrotach a później jest dobrze.
Silnik 2.0 TDI BKD
Log (1 - 003,003)
Log (2 - 011)
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez str8euWitam. Jestem całkiem zielony w analizowaniu logów i prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko ok. ponieważ słabo się zbiera przy niższych obrotach a później jest dobrze.
Silnik 2.0 TDI BKD
Log (1 - 003,003)
Log (2 - 011)
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
German81 -dobrze radzi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Sprawdz caly układ dolotowyOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez str8eupodcisnienie sprawdzone dokladnie...
sama pompa vacum -0,9
+ serwo -0,8
+ sterowanie podcisnieniem -0,7 na turbo 0,6
sztanga chodzi bez zaciec ale nie wiem czy do ogranicznika bo ogladalem tylko od góry (dociskajac palcem nie poszla nizej.
Zostaje turbo do wyjecia i przejzenia...OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz