[O2] Potencjometr przyspieszenia ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • almarxx
    Classic
    • 2012
    • 21

    [O2] Potencjometr przyspieszenia ?

    hi jak sytuacja z tymi wiekszymi smic ? ktos kupil to z ebay ? jak oopinie moj sie rozszczelnil i szukam czegos moze mody pojda dalej wiec albo fmic albo to
  • _buli_
    Drive
    • 2010
    • 88

    #2
    [O2] Potencjometr przyspieszenia ?

    Witam wszystkich.

    Jadąc do pracy w Octavii obroty zawiesiły się na 1700 rpm i nie chciały opaść - coś w rodzaju tempomatu ( auto nie ma tego ustrojstwa). Co zaczyna kończyć swój żywot? Podejrzewam że moduł przyspieszenia / potencjometr ( nie wiem jak się to cholerstwo nazywa )? Dodam iż wieczorem podepnę samochód pod VCDS - a nóż coś wyjdzie

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      Zamieszczone przez _buli_
      podepnę samochód pod VCDS
      zacznij od tego :wink:
      jak wyjdą jakieś błedy to bedzie wiadomo co może być przyczyną
      a może pedał gazu???
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Zajrzyj do ECU czy nie ma tam wody i czy wtyczka nie zasniedziała.... potencjometr gazu pada bardzo rzadko...
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • _buli_
          Drive
          • 2010
          • 88

          #5
          piotrek_gdy,

          Wywaliło błąd:

          1314 - Engine Control Module
          004 - No Signal/Communication - Intermittent

          przemik,

          Obawiam się że masz rację

          Pytanie za 100 pkt - z której strony podszybia jest kompiuter ( stojąc przodem do auta) i jak się do niego dostać

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10990
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            _buli_, zdejmujesz wycieraczki, potem uszczelkę podszybia
            wyrywasz w górę podszybie zaczynając od jednego z brzegów
            odkładasz na bok nie zdejmując wężyków i masz dostęp do sterownika silnika
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • _buli_
              Drive
              • 2010
              • 88

              #7
              krzynol,

              Czyli weekendowa zabwa czeka.

              BTW - a masz może jakiś patent na ściągnięcie wycieraczek? Ściągacza nie mam, kiedyś z nimi walczyłem okrutnie, pomógł kolega mechanik, chwycił ramiona niczym zapaśnik i poszło. A ja mam lekkie obawy co do użycia mega siły...

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Zamieszczone przez przemik
                Zajrzyj do ECU czy nie ma tam wody i czy wtyczka nie zasniedziała.... potencjometr gazu pada bardzo rzadko...
                tylko w O2 wtyczka sterownika często jest zabezpieczona zrywalnymi śrubami bez łebków, ot taka ochrona przed szybką podmianką sterownika
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • _buli_
                  Drive
                  • 2010
                  • 88

                  #9
                  Krzych,

                  A takie pytanie - które mam. W ross Techu jest jeszcze taka uwaga:

                  Check Measuring Value Blocks (MVB)
                  Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status


                  Które bloki sprawdzić, rozumiem, że + oznacz od bloku 125 i w której zakładce

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10990
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    to oznacza, że w różnych sterownikach w różnych blokach pomiarowych wyższych od 125
                    mogą znajdować się informacje na temat statusu podłączenia magistrali napędu
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    Pracuję...