Witam serdecznie. Zakładam nowy temat ponieważ wszystkie wskazówki dotyczące tego problemu dotyczą Octavi I. Chodzi mi konkretnie gdzie znajduje się ten wentylator czy po prawej stronie w okolicy filtra kabinowego czy też od strony kierowcy przy środkowym słupku w nogach ? Te informacje znalazłem w sieci ale nie wiem która informacja jest prawidłowa. Oczywiście jak 98% samochodów marki skoda posiada ten problem z silniczkiem. Mi akurat w porównaniu z nowym samochodem słabiej dmucha na wszystkie strony oraz piszczy na pierwszym biegu Chciałbym go nasmarować lecz najpierw muszę go zlokalizować :P Najlepiej jak by ktoś miał jakąś foto-relację ze swojej naprawy Aha też nie mogłem znaleźć tej informacji stąd moje pytanie czy istnieje drugi filtr kabinowy oprócz tego nad nogami pasażera? Coś ktoś mi powiedział że jest od strony silnika zaraz pod szybą czy to prawda to nie wiem może w OCI tak jest To chyba wszystko dziękuje za pomoc. Jeżeli ktoś ma jakieś materiały to proszę wysłać na meila [email protected] dzięki pozdrawiam Marcin
sobi87, żeby dostać sie do wentylatora trzeba zdemontować schowek po stronie pasażera.
Po ukazaniu sie wentylatora trzeba wykręcić jedną śrube a potem sam wentylator też wychodzi jak sie go lekko obróci.
Przy odkręcaniu schowka przydaje sie pomocna dłoń żeby odpiąć zasilanie lampki i trzymać wiszący schowek. Więcej uwagi trzeba też zwrócić na kable od wyłącznika Airbaga. Jak nie musisz to ich nie wypinaj bo zeby je potem zapiąć to trzeba odkręcać kolejne śruby..
sobi87, ... Więcej uwagi trzeba też zwrócić na kable od wyłącznika Airbaga. Jak nie musisz to ich nie wypinaj bo zeby je potem zapiąć to trzeba odkręcać kolejne śruby..
Można wyciąć trochę plastiku schowka koło złącza i wtyczke da się założyć.
sobi87, żeby dostać sie do wentylatora trzeba zdemontować schowek po stronie pasażera.
Po ukazaniu sie wentylatora trzeba wykręcić jedną śrube a potem sam wentylator też wychodzi jak sie go lekko obróci.
Przy odkręcaniu schowka przydaje sie pomocna dłoń żeby odpiąć zasilanie lampki i trzymać wiszący schowek. Więcej uwagi trzeba też zwrócić na kable od wyłącznika Airbaga. Jak nie musisz to ich nie wypinaj bo zeby je potem zapiąć to trzeba odkręcać kolejne śruby..
Ja tam wyjmowałem swój wentylator bez żadnego demontowania schowka, dużo prościej i szybciej.
Nom u mnie co prawda nie ma tej śrubki bo pod schowkiem ta osłona nie jest plastikowa pod schowkiem tylko z jakiegoś takie ala styropian cienki na 2 takie zatrzaski zdejmuje to odkręcałem jeszcze 2 śrubki po bokach schowka na dole żęby można było odgiąć troche ten plastik i ma się elegancki dostęp wtedy do wentylatora, przekręca się go i wychodzi bez problemu
Czy to jest jedyny wentylator, bo mi dziś po stronie pasażera zaczęły się dziwne dźwięki przy włączonym nawiewie, tj. metaliczny, trzaskanie, nie umiem opisać, ale na pewno go słychać jak włączę nawiew, powyżej 4 kreski słabo słychać bo szum powoli zagłusza, najgłośniej na 1.
[ Dodano: Sro 27 Mar, 13 09:24 ]
Czy to jest cześć numer 1k1 819 015 C, czy ostatnia literka ma znaczenie, bo wszędzie gdzie szukam to jest bez C . Jak piszczy to na start wystarczy przesmarować czy lepiej od razu wymienić, bo zgon nieunikniony, bo nie chce mi się tego dwa razy rozbierać
Komentarz