Logi o2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kristofer232
    Classic
    • 2015
    • 5

    Logi o2

    Djfruwel, znalazłem twój srubokręt więc go wezmę ze sobą.
  • gawon99
    Classic
    • 2013
    • 29

    #2
    Logi o2

    Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
    Part No SW: 1Z0 907 044 AB HW: 1Z0 907 044 AB
    Component: ClimatronicPQ35 120 0600
    Revision: 00120022 Serial number: 00000000000000
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 76E7E2EB7DE3

    1 Fault Found:
    00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
    000 - - - Intermittent

    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA
    Component: Q2 AIRBAG VW8 027 0900
    Revision: 11027000 Serial number: 003B5D14THFC
    Coding: 0020786
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 6BD1C39F36A1

    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

    Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
    Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D
    Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612
    Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4876013
    Coding: 0007101
    Shop #: WSC 00470 211 90503
    VCID: 387B2CD33777

    1 Fault Found:
    00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 91
    Mileage: 183307 km
    Time Indication: 0

    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
    Part No SW: 1K0 907 530 P HW: 1K0 907 951
    Component: J533__Gateway H16 0192
    Revision: H16 Serial number: 2500K08403091F
    Coding: ED817F4E4002022302
    Shop #: WSC 17209 211 90642
    VCID: 346318E32B1F

    3 Faults Found:
    01305 - Databus for Infotainment
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 254
    Mileage: 160015 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 13:59:00

    01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 254
    Mileage: 160015 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 13:59:03

    01304 - Radio
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 254
    Mileage: 160015 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 13:59:03

    [ Dodano: Wto 23 Kwi, 13 16:19 ]
    Co do ostatnich trzech błędów to może być związane z tym że mam nie oryginalne radio. Tzn było raczej wymienione i to może być powodem tych błędów.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      gawon99,

      Address 08 - potencjometr na silniczku klapy do wyczyszczenia - pewnie od czasu do czasu nie styka

      Address 15 i 17 - akumulator masz chyba nie najmocniejszy, bo kilka razy napięcie spadło poniżej dopuszczalnego poziomu.

      Address 19 - masz nie oryginalne radio więc musisz wykodować z CAN Gateway-a Radio i Navigację
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • gawon99
        Classic
        • 2013
        • 29

        #4
        Dzięki. Czyli czeka mnie jeszcze wymiana aku, Jutro zobaczę jakie jest napięcie na nim. Co do radyjka to tak jak pisałem jest nie oryginalne. Czy po wykodowaniu radia z CAN Gateway nie będę miał problemów z radiem. Posiadam radyjko JVC KW-NT3. Co do silniczka od to gdzieś wyczytałem na forum o tym samym błędzie. Ktoś napisał że aby się do niego dostać to trzeba zdjąć filt pyłkowy w wewnątrz auta. Poradźcie

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          gawon99, aku sprawdź w jakimś zakładzie gdzie mają odpowiedni sprzęt ( trzeba zmierzyć prąd rozruchowy ), bo pomiar samego napięcia niewiele wyjaśni.

          Jeśli radio nie jest podłączone do szyny CAN to zmiany w Gateway-u nie wpłyną na jego pracę ( czy jest / nie jest podłączone pod CAN to musiałbyś sprawdzić ).

          Co do silniczka to zajrzyj TUTAJ
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • gawon99
            Classic
            • 2013
            • 29

            #6
            Wybacz ale świeżak jestem w tych sprawach. Jak sprawdzić czy radyjo jest podłączone do szyny CAN?

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              W rozpisce radia, albo bezpośrednio we wtyczce z tyłu. Wyświetla Ci się coś na radiu z opcji samochodu ( czujniki parkowania, klima itp) albo działa sterowanie z kiery jeśli masz?
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • gawon99
                Classic
                • 2013
                • 29

                #8
                Nie na radiu nic mi się nie wyświetla z opcji auta. Sterowanie z kiery można powiedzieć jest połowiczne. Bo mogę z ciszyć lub pod głośnić radio i zmienić stację lub piosęnke o jeden ale nie mogę użyć przycisku "mute" na kierownicy i jeszcze są dwa klawisze których mimo że naciskam to na radiu się nic niedzieje.

                [ Dodano: Sro 24 Kwi, 13 17:08 ]


                [ Dodano: Czw 09 Maj, 13 20:41 ]
                Panowie jak sprawdzić czy radio jest podłączone do szyny Can ?
                A jest drugi problem taki że po zgaszeniu silnika radio też gaśnie i nie można jego
                załączyć gdy silnik nie pracuje. Ktoś ma jakis pomysł :cry:

                Komentarz

                Pracuję...