Witam
Więc opiszę szczegółowo usterkę u mnie:
1.9 TDI 90KM
bieg 2 i 3. niskie obroty około 1200RPM delikatna praca na pedale gazu - silne szarpanie silnika (tak jakby były przerwy w dostawie paliwa).
Gdyby mocniej nacisnąć pedał gazu auto normalnie przyspiesza.
Problem jest nieodczuwalny, lub niewystępuje na biegach 4 i 5.
w tym samym czasie pojawiła się następująca usterka:
wskzanie prędkości zaczęło wariować unosząc się i opadając. W tym samym czasie zaczęło świrować wskazanie poziomu paliwa lekko unosząc się i opadając.
Ostatecznie wskazówka prędkości padła i podnosi się wariując sporadycznie. Naturalnie komputer pokładowy zatrzymał wskazania.
Ps.
sprawdziłem pedkościomierz vcds, impulsator, przewody idące do kostki w tunelu. I wszystko ok. Więc dalej trzeba sprawdzić. Ale nie wiem gdzie szukać? czy w podszybiu w kompie czy w kostkach? Gdzie idą dalej do licznika kable? Która to kostka w podszybiu jest? Jak by ktoś pomógł i powiedział która kostke szukać w podszybiu.
Więc opiszę szczegółowo usterkę u mnie:
1.9 TDI 90KM
bieg 2 i 3. niskie obroty około 1200RPM delikatna praca na pedale gazu - silne szarpanie silnika (tak jakby były przerwy w dostawie paliwa).
Gdyby mocniej nacisnąć pedał gazu auto normalnie przyspiesza.
Problem jest nieodczuwalny, lub niewystępuje na biegach 4 i 5.
w tym samym czasie pojawiła się następująca usterka:
wskzanie prędkości zaczęło wariować unosząc się i opadając. W tym samym czasie zaczęło świrować wskazanie poziomu paliwa lekko unosząc się i opadając.
Ostatecznie wskazówka prędkości padła i podnosi się wariując sporadycznie. Naturalnie komputer pokładowy zatrzymał wskazania.
Ps.
sprawdziłem pedkościomierz vcds, impulsator, przewody idące do kostki w tunelu. I wszystko ok. Więc dalej trzeba sprawdzić. Ale nie wiem gdzie szukać? czy w podszybiu w kompie czy w kostkach? Gdzie idą dalej do licznika kable? Która to kostka w podszybiu jest? Jak by ktoś pomógł i powiedział która kostke szukać w podszybiu.
Komentarz