To jak już jesteśmy przy hakach - na jakiej wysokości jest kula oryginalnego haka. Załadowana Octavia siedzi bardzo nisko, a kula haka też za wysoko nie jest (na wysokości tego dolnego przetłoczenia w zderzaku) i przyczepa jest mocno pochylona do przodu, na stromych podjazdach zdarza mi się zahaczyć o ziemię samym mocowaniem haka, a jazda z przyczepą to już w ogóle wyczyn, bo prześwitu między ziemią a zabezpieczeniem dyszla (taki trójkąt z płaskownika) jest jakieś 5cm.
Da się z tym coś zrobić - tzn. albo jakoś utwardzić tylne zawieszenie albo może oryginalny hak jest wyższy.
***
Generalnie nie jest tak źle, w drodze powrotnej ciężkie rzeczy poszły do przyczepy, tylne opony dobite na 3,2atm i było lepiej, tylko tył trzeba jakoś usztywnić, chyba dołożę te sprężyny pomocnicze...
Masz hak dokladany i gwarantuje Ci ze stoi wysoko. Moj fabryczny schodzi duzo bardziej w dol i z 4 osobami na pokladzie cofajac mozna juz zaryc o kraweznik.
Pomoc moze wymiana sprezyn. A na jakie, rozwiazan jest kilka-> ori mocniejsze pod hak, z pakietu na bezdroza pod hak, albo jakies zamienniki.
Odsylam do naszego ulubionego watku o obwisnietych tylkach FL-ek :twisted:
Komentarz