Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2 Fl, O2 Tour] [1.6 BSE] Oryginalny tempomat

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2 Fl, O2 Tour] [1.6 BSE] Oryginalny tempomat

    Koszta sa, a kto powiedzial ze tuning jest tani :diabelski_usmiech
    piotr

  • #2
    [O2 Fl, O2 Tour] [1.6 BSE] Oryginalny tempomat

    Witam.
    Mam dokładany tempomat w ASO i co jakiś czas nie mogę go włączyć. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK, ale za jakiś czas jest to samo. Trochę jest to drażniące - zwłaszcza w trasie (na ekspresówce lub autostradzie).
    Dlatego poszukuję użytkowników którzy mają O2Fl lub O2Tour`a z silnikiem 1,6 benzyna z zamontowanym w fabryce tempomatem i mam pytanie czy też zaobserwowali podobny problem.

    Komentarz


    • #3
      Też tak mam, ale nie częściej niż 2 x w roku.

      Komentarz


      • #4
        Ja też raz miałem taki przypadek.
        Po zgaszeniu silnika wszystko wróciło do normy
        Pozdrawiam,

        drodar

        Komentarz


        • #5
          pejo, a nie masz jakicś błędów ze strony tempomatu?

          tempomaty w O2 - potrafły się "brudzić" styki
          jest gdzieś na forum opis jak rozebrać manetkę i przeczyścić styki
          mozna to zrobic bez rozbierania kolumny kierownicy- tak naprawdę 2-3min roboty
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            pejo, a nie masz jakicś błędów ze strony tempomatu?

            tempomaty w O2 - potrafły się "brudzić" styki
            jest gdzieś na forum opis jak rozebrać manetkę i przeczyścić styki
            mozna to zrobic bez rozbierania kolumny kierownicy- tak naprawdę 2-3min roboty
            Błędów z tempomatu nie ma - jedyny błąd jaki się pojawia to sterownik silnika zablokowany lub niedostępny (nie pamiętam teraz dokładnie).
            Odnośnie pobrudzenia styków to raczej jeśli tempomat jest osobno, ja natomiast mam tempomat zespolony razem z manetką wycieraczek.

            [ Dodano: Sro 31 Lip, 13 21:49 ]
            "obrus" i "drodar9000" nie denerwuje to was? Chyba jeszcze rzadko to wam się przydarza

            Komentarz


            • #7
              Też to mamy w dwóch Octaviach, to nie zabrudzenia bo dzieje się to przaktycznie od nowości. Na szczęście bardzo rzadko. Serwis twierdzi że nic nie jest w stanie poradzić bo nie ma logów, ale mam film więc będę cisnął.

              Kuba

              Komentarz


              • #8
                pejo, takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach.
                W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
                W samochodach bez gazu nie spotkałem się z takim problemem.
                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kecaj
                  pejo, takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach.
                  W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
                  W samochodach bez gazu nie spotkałem się z takim problemem.
                  Czyli ciesz sie że masz gaz i takie "uroki" tempomatu?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez kecaj
                    pejo, takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach.
                    W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
                    W samochodach bez gazu nie spotkałem się z takim problemem.
                    mam gaz, i mam dokładany tempomat, ale samoczynnego rozłączania jeszcze nie odnotowałem. ani problemu z jego aktywacją w czasie jazdy.
                    jedynie co się nasuwa to do sprawdzenia złącza przy manetce czy aby nie są za luźne same styki.
                    OII sprzedana


                    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez kecaj
                      pejo, W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
                      A skąd masz takie info? Może inny jest sterownik silnika, albo inne oprogramowanie?
                      Ponieważ dzisiaj zdarzyło mi się to ponownie mam zamiar "zgłębić temat" dlaczego w autach z oryginalnym gazem nie ma takich problemów?
                      kecaj jesteś w stanie pomóc - tak jak pisałem powyżej jakieś info na temat aut z gazem fabrycznym?

                      Komentarz


                      • #12
                        kecaj, Pięć lata pracowałem w serwisie i nie spotkałem się z tym aby w każdym samochodzie z gazem był taki błąd. Pojawiał się on w wielu silnikach i konfiguracjach. Tak więc jak dla mnie trochę to wyssane z palca.
                        Jak jest to bląd pojawiający się naprawdę sporadycznie to jedyny sposób to zainwestować w rejestrator parametrów jazdy i jeździć aż się pojawi. Bo tak to może być wszystko, wariuje czujnik sprzęgła, hamulca albo inny czujnik.

                        Pozdrawiam MArcin
                        Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                        Komentarz


                        • #13
                          Kicer, w który miejscu napisałem, że w każdym samochodzie z gazem?
                          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                          Komentarz


                          • #14
                            No może nie do końca w każdym.
                            Ale to zdanie znaczy jakby to była ich częsta przypadłość.
                            "... takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach. "
                            Po za tym co instalacja gazowa ma do komunikacji ze sterownikami. Nawet nie jest podłączona do magistrali CAN. Jest sterowana sygnałami analogowymi z cewki zapłonowej i z czujników temperatury, podciśnienia w kolektorze. Więc nie widzę możliwości zakłócania komunikacji miedzy sterownikami przez prawidłowo zainstalowaną instalację LPG markowaną przez Landi Renzo.

                            Pozdrawiam MArcin
                            Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X