Koszta sa, a kto powiedzial ze tuning jest tani :diabelski_usmiech
[O2 Fl, O2 Tour] [1.6 BSE] Oryginalny tempomat
Zwiń
X
-
[O2 Fl, O2 Tour] [1.6 BSE] Oryginalny tempomat
Witam.
Mam dokładany tempomat w ASO i co jakiś czas nie mogę go włączyć. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK, ale za jakiś czas jest to samo. Trochę jest to drażniące - zwłaszcza w trasie (na ekspresówce lub autostradzie).
Dlatego poszukuję użytkowników którzy mają O2Fl lub O2Tour`a z silnikiem 1,6 benzyna z zamontowanym w fabryce tempomatem i mam pytanie czy też zaobserwowali podobny problem.
-
-
pejo, a nie masz jakicś błędów ze strony tempomatu?
tempomaty w O2 - potrafły się "brudzić" styki
jest gdzieś na forum opis jak rozebrać manetkę i przeczyścić styki
mozna to zrobic bez rozbierania kolumny kierownicy- tak naprawdę 2-3min robotyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdypejo, a nie masz jakicś błędów ze strony tempomatu?
tempomaty w O2 - potrafły się "brudzić" styki
jest gdzieś na forum opis jak rozebrać manetkę i przeczyścić styki
mozna to zrobic bez rozbierania kolumny kierownicy- tak naprawdę 2-3min roboty
Odnośnie pobrudzenia styków to raczej jeśli tempomat jest osobno, ja natomiast mam tempomat zespolony razem z manetką wycieraczek.
[ Dodano: Sro 31 Lip, 13 21:49 ]
"obrus" i "drodar9000" nie denerwuje to was? Chyba jeszcze rzadko to wam się przydarza
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajpejo, takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach.
W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
W samochodach bez gazu nie spotkałem się z takim problemem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajpejo, takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach.
W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
W samochodach bez gazu nie spotkałem się z takim problemem.
jedynie co się nasuwa to do sprawdzenia złącza przy manetce czy aby nie są za luźne same styki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajpejo, W samochodach z oryginalnym (fabrycznym) gazem nie ma tego problemu.
Ponieważ dzisiaj zdarzyło mi się to ponownie mam zamiar "zgłębić temat" dlaczego w autach z oryginalnym gazem nie ma takich problemów?
kecaj jesteś w stanie pomóc - tak jak pisałem powyżej jakieś info na temat aut z gazem fabrycznym?
Komentarz
-
-
kecaj, Pięć lata pracowałem w serwisie i nie spotkałem się z tym aby w każdym samochodzie z gazem był taki błąd. Pojawiał się on w wielu silnikach i konfiguracjach. Tak więc jak dla mnie trochę to wyssane z palca.
Jak jest to bląd pojawiający się naprawdę sporadycznie to jedyny sposób to zainwestować w rejestrator parametrów jazdy i jeździć aż się pojawi. Bo tak to może być wszystko, wariuje czujnik sprzęgła, hamulca albo inny czujnik.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
No może nie do końca w każdym.
Ale to zdanie znaczy jakby to była ich częsta przypadłość.
"... takie problemy pojawiają się w samochodach z gazem. Brak komunikacji w sterownikach. "
Po za tym co instalacja gazowa ma do komunikacji ze sterownikami. Nawet nie jest podłączona do magistrali CAN. Jest sterowana sygnałami analogowymi z cewki zapłonowej i z czujników temperatury, podciśnienia w kolektorze. Więc nie widzę możliwości zakłócania komunikacji miedzy sterownikami przez prawidłowo zainstalowaną instalację LPG markowaną przez Landi Renzo.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
Komentarz