Awaria dmuchawy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Baces
    Classic
    • 2016
    • 1

    Awaria dmuchawy

    parasite, też mi się tak kiedyś zdażyło, chyba nawet więcej niż raz lub dwa :wink:
    Miało to miejsce już kilkadziesiąt tysięcy km temu, nie zaprzątałem tym sobie głowy i dalej paździerz jeździ bez doszukiwania się nie wiadomo czego
    Baces
  • balinski1
    Classic
    • 2013
    • 2

    #2
    Awaria dmuchawy

    Od wczoraj mam problem z dmuchawą w aucie. Próbowałem ją włączyć na wszelkie sposoby, wciskając klimatyzację, zmniejszając i zwiększając temperaturę oraz regulowałem siłę nadmuchu. Wszystko na nic - dmuchawa się nie załącza. W książce serwisowej sprawdziłem działanie bezpieczników - ale opisane jest że ogrzewanie i klimatyzacja podpięte są razem ze światłem cofania pod jeden bezpiecznik, a światło cofania działa. Co może się dziać w tej sytuacji?

    Dodam że mam O2, 2009R, wersja ambiente, klimatyzacja automatyczna.

    Komentarz

    • elemenateur
      Elegance
      • 2007
      • 803

      #3
      Może szczotki się skończyły. Odczytaj błędy Vagiem.

      Komentarz

      • ROBAL_26
        RS
        • 2010
        • 2320
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        balinski1, nie jestem pewny czy w O2 jest coś takiego jak opornica rezystor dmuchawy



        musiałbyś go sprawdzić ,często przepala się pręcik w tzw bezpieczniku nad tą(bułą) wówczas tak doraźnie wystarczy wlutować choćby kawałek drucika miedzianego dla sprawdzenia i użytkowania do momentu zakupu nowego .ok

        pozdro
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Rezystor odpowiada za biegi 1-3, bieg 4 to uruchomienie bez rezystora na pelne obroty - tak samo w climatroniku.

          Sciagnac schowek, wyciagnac wtyczke do wentylatora i sprawdzic czy jest tam napiecie. Jak jest to wykluczamy bezpieczniki i problemy z doplywem pradu. Pozostaje sam wentylator, w ktorym jak kolega wczesniej napisal mogly skonczyc sie szczotki.

          Opcje z tym, ze cos wpadlo tez mozna rozwazyc, ale przed tym powinien filtr kabinowy chronic
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Biszczu
            RS
            • 2011
            • 5567

            #6
            Zamieszczone przez ROBAL_26
            balinski1, nie jestem pewny czy w O2 jest coś takiego jak opornica rezystor dmuchawy



            musiałbyś go sprawdzić ,często przepala się pręcik w tzw bezpieczniku nad tą(bułą) wówczas tak doraźnie wystarczy wlutować choćby kawałek drucika miedzianego dla sprawdzenia i użytkowania do momentu zakupu nowego .ok

            pozdro
            rezystor nie ma tutaj żadnego znaczenia, bo on nie jest tylko od niskich biegów nawiewu. Jak dla mnie winne są szczotki
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz

            Pracuję...