Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Ikona klucza na komputerze pokładowym. Jaka przyczyna?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Ikona klucza na komputerze pokładowym. Jaka przyczyna?

    Zamieszczone przez kazik4x4
    misiek^wro napisał/a:

    Rozstałem się z narzeczoną po 6 latach,


    Misiek, to wyedytuj zainteresowanie w profilu

    A tak na serio, to piszę pierwszy post po dwumiesięcznej banicji spowodowanej tym, że są na forum równi i równiejsi.
    To że ja trepów nazywałem trepami, a całe towarzystwo będące na liście płac MON i MSWiA kluchami na ciepłych posadkach - to nie było OK, więc m.in. za to dostałem bana na 2/3 kwartału.
    Z drugiej strony w.w. przeze mnie towarzystwo nazywało mnie złodziejem, kombinatorem, oszustem i jeszcze kilkoma innymi epitetami - luz, oni nie przegięli pały.

    Dwa miechy urlopu dla "ochłonięcia, odpoczęcia od pisania" spowodowały, że jakoś mi się stosunek do w.w. forum wypłaszczył.
    Tak samo jak mi się wypłaszczył pewien męski organ na niektórych użytkowników np. na tego mądralę z Lublina, itp.

    Żegnać się z forum nie zamierzam, bo to miejsce jest tak samo moje jak np. forumowicza który mnie nie lubi.
    Moja aktywność będzie po prostu ograniczona do minimum.
    I sądzisz, że temat miśka jest odpowiednim miejscem do wyżalania się jak to Cię nikt nie lubi i krzywdzi ?

    Zamieszczone przez kazik4x4
    Ja bym robił szybko wóz na tip-top, bo to ostatnia szansa na wzięcie dobrych pieniędzy za to auto.
    Za dwa-trzy lata to nie będzie już "projekt" tylko "wynalazek" który będzie się mieć dożywocie, bo nikt nie kupi wozu który ma "naście" lat za takie pieniądze które będą satysfakcjonowały. Bo zawsze się będzie mieć wizję, że włożyło się 4 x tyle co teraz dają.
    Nigdy nie ma dobrych pieniędzy za takie projekty, ludzie "normalni" takie projekty będą bardzo szerokim łukiem omijać, a ludzie "mniej normalni" wolą w tej cenie kupić rs4

  • #2
    [O2] Ikona klucza na komputerze pokładowym. Jaka przyczyna?

    Ostatnio zauważyłem, że przy odpalaniu auta na komputerze pokładowym pojawia się klucz oraz liczba 1000 a później pojawia sie symbol zegara i liczba 245
    Zrobiłem zdjęcia żeby lepiej to przekazać.





    Pojawia się to tylko przy odpalaniu, później gaśnie.
    Wiem, że mam do wymiany świece które zrobię na dniach bo przy ostatnich przymrozkach już gorzej zapałała, lecz czy to może być od tych świec czy jechać do elektromechanika żeby sprawdził o co chodzi?

    Komentarz


    • #3
      Kolego nie masz instrukcji do auta? :shock: Jak tak to proponuję poszukać w sieci np strona oficjalna skody. Instrukcja niekiedy się przydaje :lol: U Ciebie komp informuje że przy takiej jak obecnie eksploatacji auta za 1000 km lub 245 dni trzeba zrobić serwis olejowy (przy tej okazji inne rzeczy też są do wymiany)

      Komentarz


      • #4
        Nie posiadam polskiej instrukcji, auto sprowadzone.

        Oleje wymienione jak i filtry w kwietniu tego roku więc za 245dni mogło by się zgadzać lecz nie 1000km

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez kvra
          Oleje wymienione jak i filtry w kwietniu tego roku więc za 245dni mogło by się zgadzać lecz nie 1000km
          A ile kilometrów zrobiłeś od tego kwietnia?
          Martino
          125 KM /272 Nm - to już było....
          teraz jest duży "+"
          dgw.esite.pl


          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
          -----------------------------------------------
          PerfectService by DobryGrześWawa

          Komentarz


          • #6
            6-7tysięcy około.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kvra
              6-7tysięcy około.
              Być może masz ustawiony komputer w trybie wskazań (przeglądy według wskazania komputera). Z tego co wiem można to przestawić na przeglądy co 15 tys. km
              Martino
              125 KM /272 Nm - to już było....
              teraz jest duży "+"
              dgw.esite.pl


              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
              -----------------------------------------------
              PerfectService by DobryGrześWawa

              Komentarz


              • #8
                Jest to fajna sprawa lecz gdy serwisuję się w aso.
                Za to kłopotliwe gdy takie rzeczy robi się samemu lub u zwykłego mechanika.
                Da się to skasować przyciskiem reset na manetce czy trzeba to przez podłączenie komputera kasować?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kvra
                  Jest to fajna sprawa lecz gdy serwisuję się w aso.
                  Za to kłopotliwe gdy takie rzeczy robi się samemu lub u zwykłego mechanika.
                  Da się to skasować przyciskiem reset na manetce czy trzeba to przez podłączenie komputera kasować?
                  poszukaj na forum. Jest na to jakaś procedura opisana na forum.
                  Martino
                  125 KM /272 Nm - to już było....
                  teraz jest duży "+"
                  dgw.esite.pl


                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
                  -----------------------------------------------
                  PerfectService by DobryGrześWawa

                  Komentarz


                  • #10
                    Da się kolego.Na forum jest napisane.Z tego co pamietam to przekręcasz kluczyk, wciskasz ten guzik koło zegarów(albo najpierw wciskasz a potem kluczyk :P ) i trzymasz chwilę(3 s ?).coś się tam pojawia(nie pamiętam)potem przekręcasz,bodajże, w prawo i wyłączasz zapłon(kluczyk).Piszę z pamięci,więc proszę mnie nie rugać
                    ...a w garażu "zielona kura"...

                    Komentarz


                    • #11
                      Tu masz opisaną procedurę kasowania inspekcji Forum - Octavia Club Polska

                      I polecam zapoznać się z instrukcją 8) .

                      Komentarz


                      • #12
                        kvra, ten kluczyk to informacja o terminie przeglądu auta (nie mylić z przeglądem rejestracyjnym) nie musi się wiązać z wymianą oleju.
                        To są dwie niezależne czynności aczkolwiek mogą być wykonywane razem.
                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                        Komentarz


                        • #13
                          Ok, chyba dałem rade.
                          Gdy wcisnę na dłużej ten przycisk przy zegarach to pojawia się teraz 15000km, więc pewnie za 15tys znów to wyskoczy.
                          tylko tam jest też napisane żeby przekręcić przyciskiem y w prawo. nie mam pojęcia który to więc kręciłem tym samym ale przestawiała się tylko godzina ;d

                          Komentarz


                          • #14
                            Patrz na kasowanie w O II
                            Przycisk na zegarach O II
                            cytat z forum
                            to robisz to wszystko jednym przyciskiem.
                            1. Naciskasz ten przycisk.
                            2. Włączasz zapłon.
                            3. Na wyświetlaczu pojawi się napis "serwis".
                            4. Puszczasz przycisk.
                            5. Przekręcasz przycisk lekko w prawo.
                            6. Napis "serwis" znika.
                            7. Gotowe, idziesz na piwo.
                            Ten sposób jak pisał shado, ustawi ci automatycznie krótką inspekcję, czyli 1 rok lub 15000 km.
                            Jak chcesz mieć ustawioną inspekcję długą, do oleju typu LongLife , to nietsety tylko kasowanie VAGiem.
                            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                            =================================================

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie wyświetlił mi się żaden serwis. Może dlatego że ja mam nieco "okrojony" ten komputer pokładowy w o2 fl chyba był nieco inny komputer.

                              Komentarz


                              • #16
                                w O II schemat jest taki jak na
                                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                =================================================

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X