[O2] Ikona klucza na komputerze pokładowym. Jaka przyczyna?
Zamieszczone przez kazik4x4
misiek^wro napisał/a:
Rozstałem się z narzeczoną po 6 latach,
Misiek, to wyedytuj zainteresowanie w profilu
A tak na serio, to piszę pierwszy post po dwumiesięcznej banicji spowodowanej tym, że są na forum równi i równiejsi.
To że ja trepów nazywałem trepami, a całe towarzystwo będące na liście płac MON i MSWiA kluchami na ciepłych posadkach - to nie było OK, więc m.in. za to dostałem bana na 2/3 kwartału.
Z drugiej strony w.w. przeze mnie towarzystwo nazywało mnie złodziejem, kombinatorem, oszustem i jeszcze kilkoma innymi epitetami - luz, oni nie przegięli pały.
Dwa miechy urlopu dla "ochłonięcia, odpoczęcia od pisania" spowodowały, że jakoś mi się stosunek do w.w. forum wypłaszczył.
Tak samo jak mi się wypłaszczył pewien męski organ na niektórych użytkowników np. na tego mądralę z Lublina, itp.
Żegnać się z forum nie zamierzam, bo to miejsce jest tak samo moje jak np. forumowicza który mnie nie lubi.
Moja aktywność będzie po prostu ograniczona do minimum.
I sądzisz, że temat miśka jest odpowiednim miejscem do wyżalania się jak to Cię nikt nie lubi i krzywdzi ?
Zamieszczone przez kazik4x4
Ja bym robił szybko wóz na tip-top, bo to ostatnia szansa na wzięcie dobrych pieniędzy za to auto.
Za dwa-trzy lata to nie będzie już "projekt" tylko "wynalazek" który będzie się mieć dożywocie, bo nikt nie kupi wozu który ma "naście" lat za takie pieniądze które będą satysfakcjonowały. Bo zawsze się będzie mieć wizję, że włożyło się 4 x tyle co teraz dają.
Nigdy nie ma dobrych pieniędzy za takie projekty, ludzie "normalni" takie projekty będą bardzo szerokim łukiem omijać, a ludzie "mniej normalni" wolą w tej cenie kupić rs4
[O2] Ikona klucza na komputerze pokładowym. Jaka przyczyna?
Ostatnio zauważyłem, że przy odpalaniu auta na komputerze pokładowym pojawia się klucz oraz liczba 1000 a później pojawia sie symbol zegara i liczba 245
Zrobiłem zdjęcia żeby lepiej to przekazać.
Pojawia się to tylko przy odpalaniu, później gaśnie.
Wiem, że mam do wymiany świece które zrobię na dniach bo przy ostatnich przymrozkach już gorzej zapałała, lecz czy to może być od tych świec czy jechać do elektromechanika żeby sprawdził o co chodzi?
Kolego nie masz instrukcji do auta? :shock: Jak tak to proponuję poszukać w sieci np strona oficjalna skody. Instrukcja niekiedy się przydaje :lol: U Ciebie komp informuje że przy takiej jak obecnie eksploatacji auta za 1000 km lub 245 dni trzeba zrobić serwis olejowy (przy tej okazji inne rzeczy też są do wymiany)
Być może masz ustawiony komputer w trybie wskazań (przeglądy według wskazania komputera). Z tego co wiem można to przestawić na przeglądy co 15 tys. km
Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+" dgw.esite.pl
Jest to fajna sprawa lecz gdy serwisuję się w aso.
Za to kłopotliwe gdy takie rzeczy robi się samemu lub u zwykłego mechanika.
Da się to skasować przyciskiem reset na manetce czy trzeba to przez podłączenie komputera kasować?
Jest to fajna sprawa lecz gdy serwisuję się w aso.
Za to kłopotliwe gdy takie rzeczy robi się samemu lub u zwykłego mechanika.
Da się to skasować przyciskiem reset na manetce czy trzeba to przez podłączenie komputera kasować?
poszukaj na forum. Jest na to jakaś procedura opisana na forum.
Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+" dgw.esite.pl
Da się kolego.Na forum jest napisane.Z tego co pamietam to przekręcasz kluczyk, wciskasz ten guzik koło zegarów(albo najpierw wciskasz a potem kluczyk :P ) i trzymasz chwilę(3 s ?).coś się tam pojawia(nie pamiętam)potem przekręcasz,bodajże, w prawo i wyłączasz zapłon(kluczyk).Piszę z pamięci,więc proszę mnie nie rugać
kvra, ten kluczyk to informacja o terminie przeglądu auta (nie mylić z przeglądem rejestracyjnym) nie musi się wiązać z wymianą oleju.
To są dwie niezależne czynności aczkolwiek mogą być wykonywane razem.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Ok, chyba dałem rade.
Gdy wcisnę na dłużej ten przycisk przy zegarach to pojawia się teraz 15000km, więc pewnie za 15tys znów to wyskoczy.
tylko tam jest też napisane żeby przekręcić przyciskiem y w prawo. nie mam pojęcia który to więc kręciłem tym samym ale przestawiała się tylko godzina ;d
Patrz na kasowanie w O II
Przycisk na zegarach O II
cytat z forum
to robisz to wszystko jednym przyciskiem.
1. Naciskasz ten przycisk.
2. Włączasz zapłon.
3. Na wyświetlaczu pojawi się napis "serwis".
4. Puszczasz przycisk.
5. Przekręcasz przycisk lekko w prawo.
6. Napis "serwis" znika.
7. Gotowe, idziesz na piwo.
Ten sposób jak pisał shado, ustawi ci automatycznie krótką inspekcję, czyli 1 rok lub 15000 km.
Jak chcesz mieć ustawioną inspekcję długą, do oleju typu LongLife , to nietsety tylko kasowanie VAGiem.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz