Kolejne prace reanimacyjno-eksploatacyjne, tam gdzie zawsze :roll:
Wczoraj na pierwszy ogień poszły przednie lampy.
Z powodu przepalenia się jednej żarówki H4 (po ok. 10,5 miesiącach) Philips Extreeme powiedziały papa i zastąpione zostały Tungsram +90% :diabelski_usmiech
Po prawej nowy Tungsram.
Świecą jeszcze lepiej, niż kosztują i wyglądają. Zobaczymy jak długo. :lol:
Ale przy okazji zmiany "palników" od razu przeprowadzony został lekki tuning lamp, bo jakoś fabryka (DPO) słabo się postarała co do jakości wykonania mocowań odbłyśników i samych elementów mocujących je w lampie.
Same lampy, pomimo że trzymają się dobrze, to niestety w środku już tak dobrze nie było :evil:
Zatem, lampy zostały wyjęte, ponownie poskręcane, tam gdzie trzeba było przesmarowane, poskładane najlepiej jak się dało i efekt jest zadowalający.
Jedynie trzeba znów pojechać na ustawienie świateł, ale to już drobnostka :wink:
Wymieniona wtyczka do prawej lampy, więc na przyszłość będzie łatwiej ją wypiąć...
Co ciekawe, tym razem udało się genialnie lampki spasować, więc na aucie leżą jak ulał :szeroki_usmiech
Sorki, tutaj akurat foto nie zrobiłem ops:
Na ryjku wpadła długo oczekująca na ten moment wlepka, lub jak kto woli znaczek OCP, żeby Ci z przodu też wiedzieli kto za nimi jedzie :twisted:
Ciekawie również zachowuje się uszczelniona odma, bowiem nigdzie nie puszcza i silnik wydaje się mniej zasyfiony:
Po uszczelnieniu nie zaobserwowałem ubytków oleum w silniku - stan bagnecie wciąż taki sam :szeroki_usmiech
Do przewałki wciąż pozostaje moduł komfortu, który nie zamyka mi klapy bagażnika :evil: oraz tuleje wahacza z przodu.
Co do MK, to taka ciekawostka, założyliśmy z Krzysiem ponownie mój poprzedni (stary) MK i klapa się zamknęła, ale prawdopodobnie po zakodowaniu domykania szyb z pilota, klapa znów się nie zamyka :shock:
Przynajmniej wiemy, że sam mechanizm jest sprawny i problem prawdopodobnie leży po stronie kodowania...
Będzie jeszcze jedno podejście do tego tematu :diabelski_usmiech
Wczoraj na pierwszy ogień poszły przednie lampy.
Z powodu przepalenia się jednej żarówki H4 (po ok. 10,5 miesiącach) Philips Extreeme powiedziały papa i zastąpione zostały Tungsram +90% :diabelski_usmiech
Po prawej nowy Tungsram.
Świecą jeszcze lepiej, niż kosztują i wyglądają. Zobaczymy jak długo. :lol:
Ale przy okazji zmiany "palników" od razu przeprowadzony został lekki tuning lamp, bo jakoś fabryka (DPO) słabo się postarała co do jakości wykonania mocowań odbłyśników i samych elementów mocujących je w lampie.
Same lampy, pomimo że trzymają się dobrze, to niestety w środku już tak dobrze nie było :evil:
Zatem, lampy zostały wyjęte, ponownie poskręcane, tam gdzie trzeba było przesmarowane, poskładane najlepiej jak się dało i efekt jest zadowalający.
Jedynie trzeba znów pojechać na ustawienie świateł, ale to już drobnostka :wink:
Wymieniona wtyczka do prawej lampy, więc na przyszłość będzie łatwiej ją wypiąć...
Co ciekawe, tym razem udało się genialnie lampki spasować, więc na aucie leżą jak ulał :szeroki_usmiech
Sorki, tutaj akurat foto nie zrobiłem ops:
Na ryjku wpadła długo oczekująca na ten moment wlepka, lub jak kto woli znaczek OCP, żeby Ci z przodu też wiedzieli kto za nimi jedzie :twisted:
Ciekawie również zachowuje się uszczelniona odma, bowiem nigdzie nie puszcza i silnik wydaje się mniej zasyfiony:
Po uszczelnieniu nie zaobserwowałem ubytków oleum w silniku - stan bagnecie wciąż taki sam :szeroki_usmiech
Do przewałki wciąż pozostaje moduł komfortu, który nie zamyka mi klapy bagażnika :evil: oraz tuleje wahacza z przodu.
Co do MK, to taka ciekawostka, założyliśmy z Krzysiem ponownie mój poprzedni (stary) MK i klapa się zamknęła, ale prawdopodobnie po zakodowaniu domykania szyb z pilota, klapa znów się nie zamyka :shock:
Przynajmniej wiemy, że sam mechanizm jest sprawny i problem prawdopodobnie leży po stronie kodowania...
Będzie jeszcze jedno podejście do tego tematu :diabelski_usmiech
Komentarz