[O2] problem ze zgaszeniem auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariola
    Classic
    • 2017
    • 1
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    [O2] problem ze zgaszeniem auta

    rytcher, do O1 to raczej z Golfa 4 a nie 5
  • mariola
    Classic
    • 2014
    • 3

    #2
    [O2] problem ze zgaszeniem auta

    witam ,po włczeniu zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki auto pali ,ale nie ma mozliwosci zgaszenia.reset poprzez odpiecie klemy nic nie daje nadmieniam że jest załozone odciecie zaplonu a mimo wszstko auto pali miał ktos cos takiego?

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      miał niejeden :roll:

      problemem może być albo klapa gasząca- poszukaj na forum jakie są objawy albo ... uszkodzona magistrala CAN - np woda/wilgoć w jakimś sterowniku albo uszkodzenie wiązki
      podepnij kompa i zobacz jakie są błedy- od tego trzeba zacząć
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • Lukas25wsm
        Drive
        • 2012
        • 92

        #4
        Ja miałem chyba to samo. Auto mogłem odpalić potem na desce choinka(świeciło się ASR , Ręczny, i coś jeszcze) i auta się nie dało zgasić. Tylko u mnie było takie coś, że miałem jakby cały czas zapłon włączony i po wyłączeniu auta (wyjęcie przekaźnika) i włożenie go spowrotem kontrolki się dalej paliły mimo wyjętego kluczyka. Silnik chodził po przekręceniu w stan zapłonu albo wyłączenia i wyjęciu kluczyka. Wymieniłem kostkę stacyjki i przekaźnik. U mnie chyba był problem ze stacyjką. Gość w salonie seata kazał mi poruszać kluczykiem w stacyjce i przeszło samo i problem się nie pojawił więcej. . U mnie auto gasiłem wyjmując przekaźnik ze skrzynki koło akumulatora. Mój temat - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        Komentarz

        • mariola
          Classic
          • 2014
          • 3

          #5
          na dzięń dzisiejszy elektryk stwierdził zwarcie i potrzebę wgrania nowego softu za co zażądał odpowiednio diagnostyka 450 sofr 650 masakra

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            mariola, ale zwarcie gdzie konkretnie?
            soft za 650?
            podjedź do jakiegoś tunera lepiej
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • robreg
              L&K
              • 2010
              • 1195
              • Octavia I (1U2)
              • AXP 1.4 MPI 75 KM

              #7
              zwarcie jak najbardziej, uszkodzenie stacyjki się zgadza, wgranie nowego oprogramowania - bzdura?

              PiotrekGDY, może nie tyle do tjunera, co do innego specjalisty.

              mariola, Pod maską przy lewym błotniku masz skrzynkę elektryczną. Spróbuj zgasić samochód poprzez wyjęcie bezpiecznika oznaczonego symbolem SB10 (lub inaczej F10). Jeśli to nie zadziała, spróbuj wyjąć przekaźnik R1.

              Jeśli wyjęcie F10 nie pomoże (tzn silnik dalej będzie pracował, a wyjęcie przekaźnika R1 silnik unieruchomi), trzeba sprawdzić - prawdopodobnie przekaźnik R1 jest uszkodzony - to tak na szybko, co można zrobić we własnym zakresie. Przekaźnik R1 jest elektromechanicznym włącznikiem zasilania układu sterowania wtryskiem paliwa do silnika.
              Pozdrawiam, Robreg.
              ----
              furmanka.blogspot.com fan ;-)

              Komentarz

              Pracuję...