Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy przy nagrzanym silniku O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mocy przy nagrzanym silniku O2

    wow metamorfoza jak z autami, ktore tam wjezdzaja
    GJ
    niezle doswietlenie

  • #2
    Brak mocy przy nagrzanym silniku O2

    Witam!
    Mam problem z moją octavią 2 2.0 TDI 140KM 2005 rok. Silnik gdy jest zimny pracuje idealnie natomiast gdy tylko się nagrzeje zaczyna się trząść(chodzi jak traktor) i nie ma w ogóle mocy. Gdy zgaszę auto i odpalę działa przez chwilę dobrze, a po czasie problem wraca. Byłem u wielu mechaników i ilu mechaników tyle diagnoz. Wymieniłem już pompę paliwową i filtr paliwa, filtr powietrza jest dobry. Auto było podpinane pod komputer i pokazuje błędy z wtryskami, raz pokazuje wtrysk nr 2, 3, 4 innym razem pokazuje 2, 3, 4 a innym jeszcze tylko 1. Błędy jakie pokazuje to 17677 i analogicznie w dół lub w górę, zależy który wtrysk. Czy ktoś miał już taki przypadek? Czy jest możliwe żeby 3 wtryski na raz padły? Czy może to być wiązka elektryczna do tych wtrysków? Proszę o pomoc

    Komentarz


    • #3
      Jak wali takimi błędami to do sprawdzenia jest sama wiązka i połączenia oraz odczyt bloków pomiarowych w bloku 018.
      Opis bloku:
      018,0,Injector Status
      ; 000 = No Faults detected
      ; 002 = Control while Starting
      ; 004 = Small Injection Quantity or Injector faulty
      ; 008 = Maximum Current reached
      ; 016 = Begin of Injection Period (BIP) out of Specification
      ; 032 = Samples too low
      ; 064 = Conversion Error
      ; 128 = Begin of Injection Period (BIP) not possible
      018,1,Injector Status,Cylinder 1,Specification: 0 (See Label File)
      018,2,Injector Status,Cylinder 2,Specification: 0 (See Label File)
      018,3,Injector Status,Cylinder 3,Specification: 0 (See Label File)
      018,4,Injector Status,Cylinder 4,Specification: 0 (See Label File)

      Komentarz


      • #4
        Wykonaj logi statyczne na max nagrzanym silniku - 001,004,007,013,018 i 023

        Wiązka i wtyczki na PD do kontroli.

        Nie chce złowróżyc ale... moze byc problem z samymi pompkami.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz


        • #5
          Trzeba też mieć na uwadze, ze to silnik BKD :cry:
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz


          • #6
            Myślę że na początek to porządna diagnoza nie ma co "wróżyć z fusów". Kolega Matej52 nic nie napisał o ubytkach płynu lub innych niepokojących objawach także chyba głowica chyba OK. Nie straszcie kolegi już pewnie jest odpowiednio zestresowany po wizycie u wielu "mechaników" dlatego się zwraca z pytaniem na forum. Jesteśmy po to by pomagać a nie pogrążać kolegi.

            Komentarz


            • #7
              piotr303, ja Go nie pogrążam, to była tylko sugestia i tak jak zrobienie logów tak wiedza co to za silnik i jakie w nim usterki występują mogą pomóc w trafnej diagnozie.
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz


              • #8
                Zróbcie logi bo wróżymy z ...........
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X