Logi z grupy 013,018,023

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greg505
    L&K
    • 2013
    • 1239

    Logi z grupy 013,018,023

    Moja w końcu potwierdzona na 7 kwietnia jako gotowa do rejestracji. Jeszcze miesiąc. Z radości dorzuciłem kilka rzeczy do wyposażenia
    Wyjdzie w sumie 3 miesiące czekania. Chyba na RS w kombi teraz najdłużej się czeka.
    Black magic
  • ajoter
    Ambiente
    • 2012
    • 152
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Logi z grupy 013,018,023

    Część,
    mogę prosić o analizę w/w logów. Logi robiłem pierwszy raz wiec sorry jeśli jest cos nie tak
    004
    011
    013
    018
    023

    Nie mogę znaleźć jakie wartości powinny być w tych grupach ale gdzieś coś mi migło że w grupie 013 powinno się mieścić w zakresie +/-2,8 ??
    w grupie 018 powinny być zera
    w grupa 023 powinno się mieścić w zakresie +/-30 ?? i tu widzę ze z pompką 2 i 3 coś się zaczyna dziać...

    Komentarz

    • zadariusz1
      Rider
      • 2011
      • 543
      • Octavia III (5E3)
      • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      W bloku 18 powinny być zera oznacza to,że pompki są dobre,w bloku 13 norma to-2,8 do +2,8, w bloku 23 norma to teoretycznie -150 do +150,za wartość idealną w bloku 23 uważa się wartość -30 do +30, problemy zaczynają się przy wartościach -60 do +60,co do turbiny niech wypowie się ktoś inny pompki są ok

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        PD pracują prawidłowo nie masz sie czym martwić. Chociaz brakuje 001 stat.
        Jesli chcesz wiedziec wiecej musisz wykonac logi dynamiczne no i reszte statycznych.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • ajoter
          Ambiente
          • 2012
          • 152
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Dzięki za pomoc w sprawie pompek, dorzucam resztę logów z prośba o analizę:
          statyczne
          001
          003
          003BS
          007
          011BS

          dynamiczne
          001,004,011
          003,008,010

          Blok 000 u mnie jest nieaktywny/niedziała

          Słuchajcie macie może pod ręką spis jakie zakresy/wartości powinny być dla określonych bloków??jakiś service manuale...

          Komentarz

          • kecaj
            RS
            • 2009
            • 1511
            • Superb II (3T4)

            #6
            Zamieszczone przez ajoter

            Słuchajcie macie może pod ręką spis jakie zakresy/wartości powinny być dla określonych bloków??jakiś service manuale...
            Poczytaj post Marianoo tutaj

            [ Dodano: Sob 05 Kwi, 14 10:07 ]

            ajoter, Dynamiczne robi się na 3 biegu i pedał w podłogę 100%
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez ajoter
              Dzięki za pomoc w sprawie pompek, dorzucam resztę logów z prośba o analizę:
              statyczne
              001
              003
              003BS
              007
              011BS

              dynamiczne
              001,004,011
              003,008,010

              Blok 000 u mnie jest nieaktywny/niedziała

              Słuchajcie macie może pod ręką spis jakie zakresy/wartości powinny być dla określonych bloków??jakiś service manuale...
              Kto bawił sie regulacja turbiny? Bo to jest ewidentnie do poprawienia.

              Kat synchronizacji wałka rowniez bym poprawił.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • ajoter
                Ambiente
                • 2012
                • 152
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez rOBERTO795

                Kto bawił sie regulacja turbiny? Bo to jest ewidentnie do poprawienia.

                Kat synchronizacji wałka również bym poprawił.

                Hymm ja nic przy regulacji turbo nie robiłem nawet nie wiem jak..
                rOBERTO795 Regulacja turbiny możesz rozwinąć myśl :roll: chodzi o regulacje sztangi, jakiegoś zaworu? I czym takie coś się robi vcds czy demontaż turbo??

                Kąt synchronizacji w jakimś prawidle czytałem, że zakres ma być od +/- 3 ale lepiej aby był zbliżony do 0.
                Przy takim ustawieniu kąta -2,9( aktualne jakie mam) na biegu jałowym spalanie mam 0,5
                (aktualne jakie mam)

                Zamieszczone przez kecaj


                Słuchajcie macie może pod ręką spis jakie zakresy/wartości powinny być dla określonych bloków??jakiś service manuale...


                Poczytaj post Marianoo tutaj

                [ Dodano: Sob 05 Kwi, 14 10:07 ]

                ajoter, Dynamiczne robi się na 3 biegu i pedał w podłogę 100%
                Podziekował za linka , przyda się.

                No tak czytałem i czytałem ale chyba bez zrozumienia :evil: wszędzie pisali że but w podłogę a w logach widzę 78 %

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  O regulacje sztangi bo jest ewidentnie do poprawy. Kat ustaw na -1 , -0,5 będzie git.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • ajoter
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 152
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Poniżej zamieszczam wykres ciśnień w funkcji prędkości obrotowej ewidentnie widać to o czym mówi rOBERTO795 .



                    rozumiem że wykresy powinny się mniej więcej pokrywać?
                    Orientuje się ktoś jakie koszty mogą być jeśli chodzi o regulacje??

                    Znalazłem schemat blokowy działania turbosprężarki i z tego co widze od zaworu na turbinie idzie do zaworku N75. Czy ten zaworek mimo że błedów w vcds niema również podlega w moim przypadku wymianie?

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez ajoter
                      Znalazłem schemat blokowy działania turbosprężarki i z tego co widze od zaworu na turbinie idzie do zaworku N75. Czy ten zaworek mimo że błedów w vcds niema również podlega w moim przypadku wymianie?
                      Nie zawór zostaw w spokoju bo działa.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #12
                        ajoter, regulacja sztangi, poza tym u Ciebie w BXE jest blok zaworów magnetycznych. Kąt ustaw tak jak pisze rOBERTO795, i będzie dobrze. Z którego loga zrobiłeś ten wykresik?
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • ajoter
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 152
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Poprawiłem wykres u góry bo w poprzednim mi cos nie gralo najwyzszy punkt dla cisnienia rzeczywistego pokazywalo ponad 5000 co bylo nie realne. Wykres teraz powinnien wygladać poprawnie.Sorry za bład

                          alxxx wykres robiłem z bloku 011001,004,011

                          Komentarz

                          Pracuję...