Jak dla mnie to octavia jest lepsza,w takim A6 moment i stracisz prawko przy obecnych przepisach :lol:
Albo ustawi sobie max prędkość o 40km/h więcej niż dopuszczalna i samochód go będzie pilnować.
W Audi tak można Tam masz tempomat sprzężony z mapą navi a na mapie masz przecież wczytane dopuszczalne prędkości na danych odcinkach.
komp raportuje, ze mam uszkodzoną świecę żarowa na 1 cylindrze. Jest to o tyle dziwne, ze delikatnie sprawdzałem ją żarówką i wydaje się ze działa. Jednak chciałbym ją wymienić i nie wiem jak się liczy te cylindry czy pierwsza to od strony pasażera czy kierowcy ?
dokładnie 5V, pomimo ze mam czarną gumkę. Dlatego bardzo szybko sprawdzałem żarówką, żeby świeca nie zdarzyła się nagrzać a tym samym żebym jej nie uszkodził.
Ja mam to samo na 2 cylindrze. Kiedyś tą świecę wymieniałem, albo sprawdzałem, jż nie pamiętam. Błąd na jakiś czas zniknął, ale ostatnio znowu się pojawił. Jeszcze nie zaglądałem do tej świecy ale moim zdaniem to coś z instalacją.
Słyszałem o sporadycznych przypadkach w VW, że kontroler świec potrafi podawać zbyt wysokie napięcie na którąś ze świec i notorycznie ją palić.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Mialem blad swiecy na 2 cylindrze (nie pamietam dokladnie - chyba otwarty obwod lub cos podobnego) - po wymianie akumulatora na nowy blad ten juz sie nie pojawia - zastanawia mnie jaki to moze miec zwiazek z wymiana akumulatora - swieca sie naprawila?
komp raportuje, ze mam uszkodzoną świecę żarowa na 1 cylindrze. Jest to o tyle dziwne, ze delikatnie sprawdzałem ją żarówką i wydaje się ze działa. Jednak chciałbym ją wymienić i nie wiem jak się liczy te cylindry czy pierwsza to od strony pasażera czy kierowcy ?
będę wdzięczny
pozdrawiam Grzegorz
pierwsza jest od strony rozrządu (prawie zawsze, nie znam przypadku by było inaczej).
ile masz przebiegu? Jeśli taki błąd Ci się pojawił, znaczy, że raz na kilkaset przypadków pojawia się problem ze swiecą - przy 160.000km miałem pierwszy raz błąd, skasowałem, w momencie kiedy pojawił się raz drugi w przeciągu miesiąca - wszystkie świece poszły won - to zbyt wrażliwy (i łatwo uszkadzalny podczas wymiany) dla diesla element by się z nim bawić w kotka i myszkę.
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Moj przebieg 67 tys.
Jest tak wlasnie jak piszesz. Blad nie zawsze jest rejestrowany raz na kilkanascie przypadkow bo co tydxien sprawdzam. Nie wiem czy jest sens wymieniac wszystkie po tak malym przebiegu czy tylko uszkodzona.?
To bardzo mały przebieg jak na świece, ale przy dzisiejszym dążeniu do coraz wyższej trwałości, kto wie.
Jeśli bym ruszał świece to wymienialbym wszystkie (albo żadna albo wszystkie), koniecznie montując nowe na pastę. Ale nie upieralbym się czy w Twoim przypadku to akurat one. To ryzyko kupujacego.
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Tez mi sie wydaje ze jedna swieca nie powinna wplynac na nierowny rozruch. Poprzedni samochod jakim jezdzilem marka na r to nawet na 3 spalonych rowno zapalal a tym bardziej technologia vw. Cos z cisnieniem wstepnym albo z ktoras pompka musze miec skickane.
Zadzwoniłem do dilera, to mojego VIN silnik BXE 2010 rok podano mi oryginał świecy żarowej OE: N10591602 np. Beru, świeca 5V z czerwoną gumką.
Po wykreceniu ustalono ze mam boscha 5v czyli wszystko ok
pzdr grzegorz
[ Dodano: Pon 16 Cze, 14 09:34 ]
Zamieszczone przez przemik
ECU nie włacza grzania swiec przy tych temperaturach zewnetrznych.
Wiec poki co swiece bym wykluczyl.
u mnie jak biorę autko z garażu to włącza. Mam napięcie 2,7V przez 2-3 sek, potem prawie 12V przez sekundę i znowu przez 5-7 sekund 2,7V, wiec grzeje na zimnym silniku. Na ciepłym nie wiem.
Komentarz