Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Analiza logu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Analiza logu

    Zamieszczone przez pstryczek
    po piętnastej latał Mig29
    Dziś malborskie MiGi (2 szt) wykonywały przelot nad hutą Katowice na obchody jej 150 lecia. Przelot nad punktem miał być o 16.00

  • #2
    Analiza logu

    Witam
    Jak to w wolne dni bywa.... jest czas i chęci to zabrałem się za sprawdzenie czy przypadkiem w moim szkodniku nie pojawił się jakiś błąd....
    Więc lapek pod pachę kabelek w kieszeń na parking podłączenie+test i JEST.... błąd :cry:

    Pojawiło się COŚ takiego:

    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
    Part No SW: 1Z0 920 843 G HW: 1Z0 920 843 G
    Component: KOMBI H05 0305
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110F00
    Shop #: WSC 73430 031 00000
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04052
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
    VCID: 3C7330C304AB

    1 Fault Found:
    9453842 - Oil Level Thermal Sensor
    B1041 35 [008] - Short to Plus
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 157
    Mileage: 108455 km
    Date: 2053.14.04
    Time: 00:24:23

    Pytań mam kilka.
    Czy to jest czujnik temperatury oleju??
    Czy można go wymienić samodzielnie ??
    Czy jest to jakaś mega skomplikowana operacja??
    Czy oprócz samej wymiany trzeba robić coś jeszcze???? ( adaptacje itd. )
    Jerry

    Mój szkodnik

    Komentarz


    • #3
      Ten czujnik G266 jest przykrecony do miski olejowej od spodu.
      Zanim go wymienisz ja bym sprawdzil jak tam wtyczka do niego.
      Błąd daje się skasowac ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Nie daje się skasować.
        Czy sama wymianka starczy??
        Jerry

        Mój szkodnik

        Komentarz


        • #5
          Sprawdz najpierw "kabelkologie"....
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Sprawdziłem kabelkologie .
            Wszystko podpięte.
            Sprawdziłem jeszcze czy daje się skasować błąd i o dziwo skasował się.
            Zobaczymy czy po jeździe jutrzejszej błąd się pojawi czy nie.
            Jerry

            Mój szkodnik

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X