Sony mądrze pisze. Wprawdzie nie w temacie liczby obrotów kierownicą, ale jak widać sam autor wątku chyba nie policzył tego właściwie...
Co do wrażenia siły wspomagania podczas jazdy i czułości na ruch kierownicą to właśnie sztywność opon ma kluczowe wrażenie - i to nawet przy takim samym rozmiarze. Patrz moje posty krytykujące Dunlop BluResponse i wychwalające Continentala.
Jak dla mnie O2 na sztywnych oponach ma doskonale dobrane wspomaganie kierownicy i daje ładne wyczucie. Powyżej 120 km/h siła wspomagania zauważalnie maleje, co sprzyja pewnej jeździe np. po autostradzie. Do niedawna miałem jako drugie auto Vectrę i ta, mimo znacznie niższego profilu opon 225/45/17, miała zawsze "nerwową" i lekko działającą kierownicę, co przy 200 km/h wymagało sporej uwagi. A Skodzina na 195/65/15 jedzie jak zamurowana - łuki na autostradzie wymagają przyłożenia siły do kierownicy, nie ma mowy o drgnięciu ręki.
M.
Co do wrażenia siły wspomagania podczas jazdy i czułości na ruch kierownicą to właśnie sztywność opon ma kluczowe wrażenie - i to nawet przy takim samym rozmiarze. Patrz moje posty krytykujące Dunlop BluResponse i wychwalające Continentala.
Jak dla mnie O2 na sztywnych oponach ma doskonale dobrane wspomaganie kierownicy i daje ładne wyczucie. Powyżej 120 km/h siła wspomagania zauważalnie maleje, co sprzyja pewnej jeździe np. po autostradzie. Do niedawna miałem jako drugie auto Vectrę i ta, mimo znacznie niższego profilu opon 225/45/17, miała zawsze "nerwową" i lekko działającą kierownicę, co przy 200 km/h wymagało sporej uwagi. A Skodzina na 195/65/15 jedzie jak zamurowana - łuki na autostradzie wymagają przyłożenia siły do kierownicy, nie ma mowy o drgnięciu ręki.
M.
Komentarz