2.0 FSI czujnik G28

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jin
    Classic
    • 2017
    • 0

    2.0 FSI czujnik G28

    Zamieszczone przez Enriquez
    Ładne auto, ale ... to nie jest to (słaby silnik, braki w wyposażeniu).
    Taki zdroworozsądkowy egzemplarz.
    Nie będę się spieral z Tobą.
    Zgadza się. Wybrałem to bo ma wszystko co chciałem żeby miał. Silnik w porównaniu do Octavii też mocniejszy. Mi niczego nie brakuje.
    Tak z ciekawości. O jakich brakach w wyposażeniu myślisz?
  • Jin
    Drive
    • 2014
    • 62

    #2
    2.0 FSI czujnik G28

    witam ,padł ten czujnik przez co silnik nawet nie dygnie ,czy ktoś wie gdzie on się znajduje ?
    jaki on ma numer w Etce ?
    czy to jest czujnik położenia wału ?
    -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
    -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
    -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

    Komentarz

    • navigator
      Rider
      • 2009
      • 583
      • Volkswagen

      #3
      tak , jest to czujnik połozenia wału czy tam prędkości obrotowej silnika

      podejrzewam że znajduje sie on gdzieś przy uszczelnieniu wału korbowego gdzie znajduje się koło/ wieniec generatora impulsów

      numer części: 06A 906 433 K
      >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

      Komentarz

      • 4tech
        RS
        • 2008
        • 4199
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Jin, raczej cię nie pocieszę, bo do rozbabrania jest cały kolektor ssący :evil:
        Czujnik G28 (bynajmniej u mnie w 1,6 FSI) znajduje się "z tyłu" silnika bliżej skrzyni biegów.
        Zapoznaj się z wątkiem:


        Powodzenia
        O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
        Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
        Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

        Komentarz

        • Jin
          Drive
          • 2014
          • 62

          #5
          na szczęście 2.0 FSI jest lepsze pod względem mocy i konstrukcji i czujnik jest przy filtrze oleju
          Po problemie, czas dobić 400 tyś km w mojej czarnej szturucli
          -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
          -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
          -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Gratki mniejszej ilości rozbierania
            Nic tylko pozazdrościć :P

            W BLFie gorzej to zorganizowali.
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • Jin
              Drive
              • 2014
              • 62

              #7
              1.6 FSI wgl jest dziwny i bywają z nim problemy ,mój dobija 400 tyś i tylko oleju dolewam (no już niestety) ale przy tych batach co ode mnie dostaje to i tak podziwiam go
              -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
              -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
              -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

              Komentarz

              • WojtekSz
                Ambiente
                • 2009
                • 159

                #8
                Zamieszczone przez Jin
                1.6 FSI wgl jest dziwny i bywają z nim problemy ,mój dobija 400 tyś i tylko oleju dolewam (no już niestety) ale przy tych batach co ode mnie dostaje to i tak podziwiam go
                Ładny przebieg
                A jak już o oleju napisałeś..., to jakimi olejami zalewasz? I od jakiego przebiegu dolewki musisz robić? Bo u mnie praktycznie między wymianami nic nie ubywa...

                pozdr
                SCOUT 2.0 FSI (BVX)

                Komentarz

                • Jin
                  Drive
                  • 2014
                  • 62

                  #9
                  kupiłem przy przebiegu 270 jeździło do tamtej pory na Shellu Helixie syntetyku
                  ja przesiadłem szkodnika na Valvoline Max Life 10w-40 i piła mi około 1 litra na 10 tyś
                  niestety ,jako że często jest wykorzystywany cały zakres obrotomierza zaczęła gdzieś na dole się dość srogo pocić i jakoś 2-3 litry teraz bierze, ale to przez t oże gubi , a nie mam okazji do ściągania całego przodu , niedługo się pochwalę na forum :P bo mam dość rzadką wersję :P



                  Edit: teraz planuję przyszponcić z Motulem

                  Edit2: mój ojciec ma Avensisa w 2.0 Valvematic o takiej samej mocy co mój szkodnik , i dla mnie toyota przy tej skodzie jest nudna, bo elastyczność jaką ma 2.0 FSI chyba żaden nie ma i to kręcenie pod 7tyś :3
                  dodam że szkodnik cały czas trzyma serie i bardzo często służy do latania przy bardzo bardzo dużych prędkościach
                  -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
                  -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
                  -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 11002
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    fajny silnik, dłubałem w takim, jeździłem takim i byłem pozytywnie zaskoczony
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • magdalena30
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 114
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BLY 2.0 FSI 150 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Jin
                      na szczęście 2.0 FSI jest lepsze pod względem mocy i konstrukcji i czujnik jest przy filtrze oleju
                      Po problemie, czas dobić 400 tyś km w mojej czarnej szturucli
                      Jin fajnie słyszeć takie newsy. Większość opinii o tym silniku raczej nie nastraja optymistycznie.
                      Ja póki co jestem bardzo zadowolony, cieszę się że Ty również. Oby tak dalej !!

                      Komentarz

                      • Jin
                        Drive
                        • 2014
                        • 62

                        #12
                        2.0 FSI jest jedynym nie cierpiącym na nagar czy napinacz silnikiem ,to dobry wybór, względem elastyczności nie zachowuje się jak dwu litrówka ^^
                        oczywiście całe życie na Vervie

                        Edit: co do nagaru to mój cały czas dostaje w palnik także nie ma czasu się osadzać

                        Edit2: jak będzie pogoda i możliwość uchylenia szyberdachu (popis musi być ) i będzie możliwość sensownego umycia, pochwalę się na forum
                        to trochę już ściuchany 10-cio latek także parę bajerków czysto estetycznych w nim mam do zrobienia także będzie co pokazywać w trakcie napraw
                        -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
                        -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
                        -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

                        Komentarz

                        • MACIEJ55555
                          Rider
                          • 2013
                          • 482
                          • Octavia III (5E3)
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #13
                          Również nie mogę nic zlego powiedzieć na silnik FSI używam pełen zakres obrotomierza a czasem zdarza się nawet zamknąć jego skalę :P
                          była: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...127400#1127400
                          jest: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...626122#1626122

                          Komentarz

                          Pracuję...