Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z alarmem Meta System

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemy z alarmem Meta System

    Zamieszczone przez czernobyl
    Zamieszczone przez naver
    Nie pomyliłeś się? Równie dobrze mógłbyś nie zmieniać oleju - tylko, że filtr oleju byłby za bardzo zasyfiony

    A jeśli się nie pomyliłeś to chyba jednak czas na remont..
    zależy ile kolega km w roku wykręca
    jakby liczyć rocznie dolewki, to ja dolewam 8L oleju :lol: ale robię ~30km i te ~8L rozkłada się na 3 wymiany rocznie
    Jakoś dużo. U nie 111 kkm najechane, wymiana co 15kkm, 38 kkm rocznie i nie ma dolewek.
    Jazda po ekspresówce i drogach krajowych ale bez wygłupów.

  • #2
    Problemy z alarmem Meta System

    Witam!
    W elektronice jestem typowym laikiem, stąd moja prośba o pomoc. Mam dość irytujący problem z alarmem Meta System. Problem polega na tym, że autko otwiera się tylko wtedy, gdy celuję pilotem w dolną część przedniej szyby, nie ma możliwości otwarcia autka z pilota z boku, czy od tyłu, o większej odległości nawet nie wspomnę. Problem nasilił się ostatnio, gdy Skoda w ogóle nie reagowała na pilota, dopiero po 15 minutach bezowocnego wciskania przycisku na pilocie, auto się otworzyło.
    Z zamykaniem bywają podobne problemy.
    Czy ktoś z Was orientuje się w czym może leżeć problem albo gdzie w Łodzi można znaleźć alarmowca, który po usłyszeniu, że chodzi o Meta System nie powie "Panie, to nie do mnie, ja się na tym nie znam!"?

    Pozdrawiam!

    Komentarz


    • #3
      Bateria w pilocie nowa?
      Antyfotoradar Valentine1
      Harry II Classic+Sirio ML145

      Komentarz


      • #4
        Alarm Meta działa na podstawie sygnałów CAN z centralnego zamka więc on tutaj nie jest nic winny. Jakby się otwierał centralny zamek, a nie deaktywował alarm to by była wina alarmu. A w tym przypadku to sprawdź baterię od pilota chyba, że to już zrobiłeś.