Nie pomyliłeś się? Równie dobrze mógłbyś nie zmieniać oleju - tylko, że filtr oleju byłby za bardzo zasyfiony
A jeśli się nie pomyliłeś to chyba jednak czas na remont..
zależy ile kolega km w roku wykręca
jakby liczyć rocznie dolewki, to ja dolewam 8L oleju :lol: ale robię ~30km i te ~8L rozkłada się na 3 wymiany rocznie
Jakoś dużo. U nie 111 kkm najechane, wymiana co 15kkm, 38 kkm rocznie i nie ma dolewek.
Jazda po ekspresówce i drogach krajowych ale bez wygłupów.
Witam!
W elektronice jestem typowym laikiem, stąd moja prośba o pomoc. Mam dość irytujący problem z alarmem Meta System. Problem polega na tym, że autko otwiera się tylko wtedy, gdy celuję pilotem w dolną część przedniej szyby, nie ma możliwości otwarcia autka z pilota z boku, czy od tyłu, o większej odległości nawet nie wspomnę. Problem nasilił się ostatnio, gdy Skoda w ogóle nie reagowała na pilota, dopiero po 15 minutach bezowocnego wciskania przycisku na pilocie, auto się otworzyło.
Z zamykaniem bywają podobne problemy.
Czy ktoś z Was orientuje się w czym może leżeć problem albo gdzie w Łodzi można znaleźć alarmowca, który po usłyszeniu, że chodzi o Meta System nie powie "Panie, to nie do mnie, ja się na tym nie znam!"?
Alarm Meta działa na podstawie sygnałów CAN z centralnego zamka więc on tutaj nie jest nic winny. Jakby się otwierał centralny zamek, a nie deaktywował alarm to by była wina alarmu. A w tym przypadku to sprawdź baterię od pilota chyba, że to już zrobiłeś.
shado, nie do końca. Możesz mieć Metę działającą z własnymi pilotami i wtedy można się własną pięścią zabić - takie jest to cholerstwo nieczułe na piloty ;-)
Może być też scenariusz, że sterowany jest sygnałami ze scyzoryka. Wtedy za zasięg pilota odpowiada moduł komfortu / bordnetz.
Wszystko zależy od tego, czym kolega kontroluje pracę Mety.
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz