Brak wzbudzania altetnatora, problem z ladowaniem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • werwolff
    Classic
    • 2012
    • 6

    Brak wzbudzania altetnatora, problem z ladowaniem.

    Zamieszczone przez Asystentka
    aksia89, az ciary Mnie przeszły masakra .........
    mnie tez, a jak zobaczylam zdjecia to szok..szkoda dziewczyn...
    i ich Rodzin, okropna tragedia...

    [ Dodano: Sro 18 Maj, 16 16:55 ]
    Asystentki Kasiu, jak tam strój na piątek...wykopalas cos juz ten strój kąpielowy do tej wody...
  • dzygi
    Drive
    • 2011
    • 91

    #2
    Brak wzbudzania altetnatora, problem z ladowaniem.

    witam
    Mam taki oto problem, po odpaleniu silnika nie gaśnie kontrolka ładowania (slabo świeci ). Na akumulatorze jest 12v.
    Po wejściu na około 2500 obrotów gasnie kontrolka i po ponownym spadku obrotów na luz nie zapala się ponownie. Na akumulatorze jest około 14.5v.
    Po ponownym odpaleniu silnika problem się powtarza.

    Altek podmienilem na drugi, regulatory mam 3 i taki sam efekt co jeszcze moze być?
    Pomóżcie bo nie wiadomo czy gdzieś po drodze nie stanę. ...
    Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
    ---
    Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
    OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      dzygi, Do alternatora idzie cienki niebieski przewodzik zerknij czy czasem nie jest uszkodzony on odpowiada za wzbudzenie alternatora.
      Miałem też taki przypadek i okazało się,że padły mi diody w altku,ale skoro ty podmieniałeś już altka to można go wykluczyć.
      Ja wcale nie miałem kontrolki ładowania,panowie we Włoszech ( bo tam autko kupowałem ) obeszli kontrolkę wstawiając zwykłą diodę pod maską,gdy zorientowałem się że nie mam kontrolki od ładowania zacząłem szukać przyczyny dzwoniłem do elektryków chciałem nawet zegary wymienić i dotarłem do speca od elektroniki powiedziałem mu o co chodzi i On od razu bez oglądania auta powiedział mi ,abym sprawdził ten niebieski cienki przewód mówił ,że jest to jedyny kabelek taki idący do altka.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • dzygi
        Drive
        • 2011
        • 91

        #4
        U mnie nie ma niebieskiego kabelka.

        drugi altek kupiłem używany ale raczej (jeździł w aucie wcześniej) nie możliwe aby były dwa tak samo trafione.

        Jakieś pomysły ?
        Załączone pliki
        Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
        ---
        Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
        OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          dzygi, sprawdź wiązkę biegnącą z przodu silnika. Przewody lecą z pod akumulatora przez taki uchwyt i później rozdzielają się do altka, klimy, i czegoś tam jeszcze...
          U siebie miałem przegniły kabelek na wysokości tego uchwytu.
          Często również po prostu przewody potrafią się tam przetrzeć właśnie na krawędziach tego uchwytu - na wysokości bagnetu.
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • dzygi
            Drive
            • 2011
            • 91

            #6
            A czy ma znaczenie bardzo słabo świecąca dioda ładowania w liczniku???
            Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
            ---
            Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
            OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              No może być kabelek od wzbudzenia przegnity i nie ma odpowiedniego przepływu prądu, co skutkuje słabym ładowaniem i żarzeniem się kontrolki ładowania.
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • dzygi
                Drive
                • 2011
                • 91

                #8
                Auto oddane do elektryla
                sprawdzil stary altek i jest dobry wiec nowy tez musi byc ,

                problem lezy gdzies w liczniku badz w kablu ktory odpowiada za wzbudzanie.
                Auto: Octavia 1 1.9 TDI AHF 110KM 2000r
                ---
                Pomogę - Kasowanie Błędów Nowy Dwór Maz i okolice
                OPEL (OP-COM do 2010) i VAG (VW Audi Skoda Seat do 2004 - czasami do 2010)

                Komentarz

                Pracuję...