Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LOGI STATYCZNE 2.0 TDI 140 KM 16V

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LOGI STATYCZNE 2.0 TDI 140 KM 16V

    ruwado, albo po linie :diabelski_usmiech

  • #2
    LOGI STATYCZNE 2.0 TDI 140 KM 16V

    Bardzo proszę o pomoc w analizie logów :
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden
    403 Forbidden

    wymieniony wtrysk na pierwszym cylindrze dwumasa i wszystkie filtry.

    LICZĘ NA WASZĄ POMOC PANOWIE!
    tomasz

    Komentarz


    • #3
      W bloku 18 masz co jakiś czas 128 (nie było możliwe ustalenie początku wtrysku) druga sprawa to korekcje. Pierwsze to sprawdziłbym kable do pompek i czy ciśnienie na pompie tandem jest prawidłowe (min 2 bary na wolnych i ok 8 przy 2000 rpm). Kompresje też można by zmierzyć. Żadnych magicznych puszek podnoszących moc nie ma?

      Komentarz


      • #4
        główny kabel zasilania do wtrysków też został zmieniony ale listwa wtryskiwaczy nie. A kable do pompek masz na myśli listwe wtryskiwaczy całą ? spalanie na jałowym kiedy ciepłe pokazuje 0.1 i szarpie silnikiem ale na obrotomierzu tych drgań nie widać. Spalanie zwięszkone brak kopcenia. a czy w kanale 023 wartość na drugim i trzecim cylindrze jest bardzo wysoka czy to zepsute wtryski? Silnik jest słabszy duzo moge powiedziec ze jesli ma teraz 110 km to jest ok :/i widać na innych kanałach te falowania obrotów od ok 760 az do 840 :/ Przebieg samochodu 217 tys km turbo orginalne samochód bez wirusów
        tomasz

        Komentarz


        • #5
          Zagrzej motor do logowania... bo te odczyty na zimnym silniku są niewiele warte....
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X