cbool10, miejsce u Ciebie jest. Chcesz to się dogaduj, bo ja nie czuję się upoważniona do szastania Twoim metrażem. Jeżeli kolega chce przyjechać sam to się pomieścicie jak z rodzinką to może być ciężko...Ty decydujesz
Witam
Jak w temacie. Podczas wymiany klocków z przodu gniazdo wtyczki czujnika klocka pękło tworząc praktycznie dwa elementy. Podczas rozginania widać przewody al nadal tworzy "jedną całość". Zmontowałem z nową wtyczką klocków a pęknięcie zalałem elastycznym klejem dla utrudnienia wnikania wody i kurzu choć nie wierzę, że to się długo tak utrzyma. Obecnie kontrolka klocka się nie pali więc chyba jest OK. Prawdopodobnie będę musiał wymienić ten przewód chociaż cena mnie n razie zniechęca. Pytanie moje dotyczy jak i do czego podłączony jest ten przewód w komorze silnika. W realu i na zdjęciach zauważyłem, że są dwa gniazda na tyczki klocka i abs a na drugim końcu "gołe" przewody. Trzeba je zaprawiać , czy są przygotowane do innego sposobu mocowania i gdzie. Poradzę sam, czy rzeźba większa i lepiej powierzyć fachowcowi chociażby na demontaż innych (jakich) rzeczy? Dzięki.
Połamała się ta kostka, co wchodzi w kostkę w klocku? Urżnij tego połamańca, kup drugą kostkę i 2 piny (1 kabelek serwisowy - nie pamiętam numeru) przylutuj w miejscu gdzie uciąłeś stara kostkę i będzie dobrze Chyba, że przewody się nie zniszczyły to pomiń punkt z lutowaniem tylko wyjmij je z połamanej i przełóż do nowej kostki
Kostka może być 1J0 973 702 - do sprawdzenia bo nie pamiętam
Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL
Tak dla jasności ułamała się część (kostka) montowana w uchwyt na kolumnie To co się rozłamało jest to gniazdo w które wkłada się wtyczkę z klocka. Łamie się część jaka jest wkładana w uchwyt na kolumnie bo wtyczka ma w tym miejscu przewężenie i w tym przewężeniu pęka. Sorka ale nie kumam jaką kostkę mam kupić a przewody są całe wraz z pinami tylko boj się, że jak będę wyjmował piny to się bardziej popsuje, chyba, że jest sposób.
co prawda zdjęcia nie są z mojego szkodnika ale ukazują ten sam element i problem. Na pierwszym zdjęciu gniazdo ABS jest w kółku i w miejscu strzałki pęka bo tam jest mocowanie do uchwytu w kolumnie. Na drugim zdjęciu jest sama istota rzeczy też nie moje ale tak samo uszkodzone. W kółku mocowanie kostki do kolumny. Tu wchodzi to przewężenie gdzie pęka. Na zdjęciu nr 1 widać jak kable są zakończone służące do podpięcia w komorze silnika i stąd moje pytanie gdzie i jak to podłączyć jak już kupię całość chociaż koszt ok 150 zeta mnie na razie skutecznie zniechęca. Na zdjęciu nr 2 widać, że ktoś też próbował zabezpieczyć to klejem ale jak podejrzewałem efekt po jakimś czasie będzie podobny do tego ze zdjęcia. IMO ABS zacznie wariować jak całość kostki będzie zalana wodą a nie jak będą wilgotne ale może się mylę. Na razie chyba mam to w .................
Odczytaj numer czesci z tej kostki i kup taka sama w aso i kabelek serwisowy z dwoma pinami 000 979 xxx nie pamietam jaki numer kabla. Odetnij polamana wtczke i przylutuj nowa, zaizoluj i juz. Wyjdzie 20zl pewnie razem a nie 150.
Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL
Dzięki nie wiem czy tu ale też znalazłem. Nie szykuję się na razie na rzeźbę bo nie mam czasu i nie będe zdejmował koła ale przynajmniej wiem czego szukać.
Komentarz