A a czemu to francuzy i koreańce odpadają można wiedzieć?
Czasy przewagi jakościowej VAGa to już przeszłość.
Osobiście użytkuję w firmie Fabię III 1.4 TDI i Peguota 208 1.4 dci w porównywalnych cenowo raczej przeciętnych wersjach wyposażenia i wybierając auto prywatnie miałbym problem,
Myślę ,że gdyby było to auto do miasta dla żony to zdecydowanie wygrałby to 208 .
Przykro mi to przyznać jako staremu skodziarzowi m.in ex posiadaczowi fabki I i II ale fabia III wewnątrz dupy nie urywa.
Jakiś czas temu sam polecałem to autko na forum ale po tym jak do firmy trafiły 208 optyka trochę mi się zmieniła.
Fabia ma lepszą skrzynię manualną i bardziej dynamiczny silnik 1.4tdi, bardziej bezpośredni układ kierowniczy co daje jej przewagę na trasie.
Pod każdym innym względem istotnym dla Pań podczas jazdy w mieście wygrywa 208.
O wiele ładniejszy design wnętrza,dużo lepsze materiały w wnętrzu ,wyściełane podłokietniki na drzwiach a nie skała jak w fabce, bardziej komfortowe, ciche i w miarę pewne zawieszenie, o wiele lepsze standartowe audio, większy wyświetlacz i fajniejsze wyposażenie w porównywalnych cenowo wersjach, wygodniejsze fotele i dużo wygodniejsza tylnia kanapa ,super fajna malutka i lekko pracująca kierownica,lepsze wytłumienie itd.
Nie chcę tu robić laurki dla 208 może są inne lepsze auta ale naprawdę warto pochodzić po salonach i wypróbować coś innego niż VAG a potem wybrać to co pasuje
Czasy przewagi jakościowej VAGa to już przeszłość.
Osobiście użytkuję w firmie Fabię III 1.4 TDI i Peguota 208 1.4 dci w porównywalnych cenowo raczej przeciętnych wersjach wyposażenia i wybierając auto prywatnie miałbym problem,
Myślę ,że gdyby było to auto do miasta dla żony to zdecydowanie wygrałby to 208 .
Przykro mi to przyznać jako staremu skodziarzowi m.in ex posiadaczowi fabki I i II ale fabia III wewnątrz dupy nie urywa.
Jakiś czas temu sam polecałem to autko na forum ale po tym jak do firmy trafiły 208 optyka trochę mi się zmieniła.
Fabia ma lepszą skrzynię manualną i bardziej dynamiczny silnik 1.4tdi, bardziej bezpośredni układ kierowniczy co daje jej przewagę na trasie.
Pod każdym innym względem istotnym dla Pań podczas jazdy w mieście wygrywa 208.
O wiele ładniejszy design wnętrza,dużo lepsze materiały w wnętrzu ,wyściełane podłokietniki na drzwiach a nie skała jak w fabce, bardziej komfortowe, ciche i w miarę pewne zawieszenie, o wiele lepsze standartowe audio, większy wyświetlacz i fajniejsze wyposażenie w porównywalnych cenowo wersjach, wygodniejsze fotele i dużo wygodniejsza tylnia kanapa ,super fajna malutka i lekko pracująca kierownica,lepsze wytłumienie itd.
Nie chcę tu robić laurki dla 208 może są inne lepsze auta ale naprawdę warto pochodzić po salonach i wypróbować coś innego niż VAG a potem wybrać to co pasuje
Komentarz