Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Metalowa czesc ladowarki zostala w gniezdzie zapalniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Metalowa czesc ladowarki zostala w gniezdzie zapalniczki

    A a czemu to francuzy i koreańce odpadają można wiedzieć?
    Czasy przewagi jakościowej VAGa to już przeszłość.
    Osobiście użytkuję w firmie Fabię III 1.4 TDI i Peguota 208 1.4 dci w porównywalnych cenowo raczej przeciętnych wersjach wyposażenia i wybierając auto prywatnie miałbym problem,
    Myślę ,że gdyby było to auto do miasta dla żony to zdecydowanie wygrałby to 208 .
    Przykro mi to przyznać jako staremu skodziarzowi m.in ex posiadaczowi fabki I i II ale fabia III wewnątrz dupy nie urywa.
    Jakiś czas temu sam polecałem to autko na forum ale po tym jak do firmy trafiły 208 optyka trochę mi się zmieniła.
    Fabia ma lepszą skrzynię manualną i bardziej dynamiczny silnik 1.4tdi, bardziej bezpośredni układ kierowniczy co daje jej przewagę na trasie.
    Pod każdym innym względem istotnym dla Pań podczas jazdy w mieście wygrywa 208.
    O wiele ładniejszy design wnętrza,dużo lepsze materiały w wnętrzu ,wyściełane podłokietniki na drzwiach a nie skała jak w fabce, bardziej komfortowe, ciche i w miarę pewne zawieszenie, o wiele lepsze standartowe audio, większy wyświetlacz i fajniejsze wyposażenie w porównywalnych cenowo wersjach, wygodniejsze fotele i dużo wygodniejsza tylnia kanapa ,super fajna malutka i lekko pracująca kierownica,lepsze wytłumienie itd.
    Nie chcę tu robić laurki dla 208 może są inne lepsze auta ale naprawdę warto pochodzić po salonach i wypróbować coś innego niż VAG a potem wybrać to co pasuje

  • #2
    Metalowa czesc ladowarki zostala w gniezdzie zapalniczki

    Witam,

    po wyjeciu ladowarki z gniazda zapalniczki, metalowa czesc niestety zostala w gniezdzie. Czy mozeci polecic mi kogos z Krakowa lub okolic kto moglby mi pomoc?
    Dzięki,
    Tomek

    Komentarz


    • #3
      Spróbuj usunąć tą część samemu . Zacznij od wyjęcia bezpiecznika zapalniczki (skrzynka bezpieczników lewa strona od kierowcy pod klapką po otwarciu drzwi ) , bezpiecznik nr 24 ( 25 A ) , 4 rządek od góry 3 bezpiecznik od lewej .
      Potem zdemontuj mieszek od lewarka i masz dostęp do gniazda zapalniczki , jak by było za mało dojścia , to demontaż prawej osłony tunelu .
      Jakiś wkrętak cienki i od dołu wypchniesz tą część . W gnieździe zapalniczki są otwory i przez nie spokojnie to usuniesz .

      Pomocny temat jak wygląda gniazdo zapalniczki od dołu ewentualnie jak je całe zdemontować , ale tu od razu ostrzegam łatwo to nie będzie , bo dość ciężko wychodzi .

      Komentarz


      • #4
        Bezpiecznik wyjalem. Niestety jestem poza domem i nie mam narzedzi. Metalowa czesc, ktora zostala dnie gniazda zasilania i nie moge jej wyjac :-(
        Dzięki,
        Tomek

        Komentarz


        • #5
          Do demontażu mieszka nie potrzeba narzędzi , otwierasz popielniczkę i ciągniesz za ramkę mieszka , najpierw przód potem tył i wszystko unosisz do góry .
          Potem jakiś patyczek od lizaka , cienki drucik itp i wypychasz od dołu zapalniczki tą część .

          Komentarz


          • #6
            Też tak miałem. Ładowarka miała tandetny plastikowy gwint - rozpadła się w pierwszym tygodniu używania.
            Po prostu kupiłem nową ładowarkę z dwoma gniazdami USB firmy HAMA z agd euro rtv.
            Podejrzewam, że jak po prostu odegniesz plastikową część boku tunelu, to ta część wypadnie koło prowadnicy fotela - u mnie tak było.
            Przy okazji musiałem wymienić spalony bezpiecznik.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X