[O2] o2 1.9 tdi bxe złe odpalanie- FILMIK

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciek_g7
    Classic
    • 2011
    • 16

    [O2] o2 1.9 tdi bxe złe odpalanie- FILMIK

    zlokalizowałem wycieki - białe naloty na łączeniu węży, jak to uszczelnić
    rozważam dolanie płynu uszczelniającego, jeśli to zły pomysł to dajcie znać
    bardzo proszę o rady.



    na tym zdjęciu wycieki to niewyraźny drugi plan
  • mishaq
    Drive
    • 2010
    • 70

    #2
    [O2] o2 1.9 tdi bxe złe odpalanie- FILMIK

    witajcie!
    Od ponad 3 miesięcy mam skodzinę, kupiłem ją w nowy rok więc w ziąb i od razu źle odpalała następnego dnia.w mrozy zdarzało się że trzeba było kręcić nawet z 10- 15 sekund, co spowodowało po kilkunastu dniach rozładowanie akumulatora- jako że aku był stary (od nowości) a skoda to połowa 2007, kupiłem mu nową centrę, nowe świece, nowy filtr paliwa, pompa paliwa sprawdzona- podobno sprawna. Skodzina odpala źle anwet przy dodatnich temperaturach (na filmiku jest tylko pół stopnia na plusie, ale to przez to że stała w cieniu, tego dnia było około 5 stopni...)
    tu macie filmik- widać jak się zawiesza na połowie obrotów potrzebnych do pracy i walczy...

    dałem mechanikowi dwa razy- mechanik mi odpowiada że "jemu zapalił od pierwszego"- mi też zapala "od pierwieszego" tylko ten pierwszy trwa za długo i zdecydowanie jest coś nei tak. paliwo lane tylko drogie na dobrych stacjach (za każdym razem jest tak samo, a że tankuje na różnych stacjach to paliwo tu nie ma żadnego znaczenia)

    pomóżcie koledzy, bo znowu musze zostawić skodzinę mechanikowi, a bez samochodu to jak bez ręki...
    mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

    Komentarz

    • piotrek1926
      Classic
      • 2009
      • 15

      #3
      Proponuję na początek sprawdzenie kąta wtrysku.

      Komentarz

      • mishaq
        Drive
        • 2010
        • 70

        #4
        sprawdzone, rozrząd też (bo był w grudnio w aso zmieniany)

        inne pomysły?
        mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          błędy są?
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • mishaq
            Drive
            • 2010
            • 70

            #6
            no jak mówie że sprawdzone to błędów nie ma więc to mozna wykluczyć

            poprzedni właściciel zaklina się że za jego kadencji czegoś takiego nie było, a że ja odebrałem auto bezpośrednio po rozrządzie to on nie wie jak to odpala... jednak- rozrząd powtarzam sprawdzony założony dobrze, kąt wytrysku też, czy istenieje możliwość że rozrusznik nie dokręca? tulejki rozrusznika? chciałbym nadmienić że auto ma teraz 215 tys przebiegu
            mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez mishaq
              kąt wytrysku też
              musiałby się Grześ wypowiedziec, ale u mnie było tak, że NIBY kąt wtrysku był OK, a nie był :idea:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                rozrusznik nie kręci na 500 obr, tak jak na filmie. silnik odpala i sie zastanawia, ale nie jest to wina rozrusznika.
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • mishaq
                  Drive
                  • 2010
                  • 70

                  #9
                  a czujnik położenia wałka rozrządu- czytam w innym temacie... że to też przez to długo odpala...

                  jak odpale rano, to potem nawet jak z pracy wychodze po paru godzinach to od pyknięcia...
                  a jak postoi ze dwa, trzy dni, ludzie tragedia... jakby sie paliwo cofało????

                  powiem tak- octavie uważałem za dobry bezawaryjny samochód- ojciec taki ma 4 lata i jak dotąd praktycznie NIC- klocki, tarcze, olej i jedzie. a ja się mocno zniechęciłem do tej skodziny, pómóżta koledzy, w najbliższe dni wsiadam znowu do mojej beczki z 79 (moge sie założyć o browara że po miesiącu stania odpali od pierwszego...) a nowa skoda... nie zapali tylko męczy... ehhh
                  help!
                  mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

                  Komentarz

                  • tomek8319
                    Classic
                    • 2009
                    • 24

                    #10
                    Niedawno - po wymianie rozrządu miałem również problemy z odpalaniem.
                    Okazało się, że miałem do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Nie wiem czy to cokolwiek pomoże bo silnik mam trochę inny i nie wiem czy takie coś u ciebie siedzi. No ale jak robekcool napisał- podstawa to podłączyć VAG'a i odczytać błędy

                    Komentarz

                    • mishaq
                      Drive
                      • 2010
                      • 70

                      #11
                      robekcool- mam wrażenie że kręci, bo on z tych 500 spada, i tu ratuje rozrusznik, podnosi troszke, potem spada i tak wiele razy- zależnie od temperatury...
                      mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

                      Komentarz

                      • robekcool
                        RS
                        • 2009
                        • 2041
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        podpinamy w ramach pomocy koleżeńskiej i może sprawa się rozjaśni. dzwoń śmiało, ale już nie dziś :szeroki_usmiech
                        robiłem niedawno taką beczkę 2.4D. (ustawienie początku wtrysku po koledze, który wymieniał pierścienie). miłe autko, tylko tamto akurat zaniedbane
                        www.k-mot.pl
                        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                        Autoholowanie.
                        Robert Kulma

                        Komentarz

                        • mishaq
                          Drive
                          • 2010
                          • 70

                          #13
                          chlip
                          panowie beczka sprzedana- ale cieszy moje serce to że kupili ją ludzie w celu odrestaurowania i sprzedania na granice... będzie cieszyć czyjeś oko.

                          co do skody- wczoraj zostawiłem ją u mechanika- wykrył pęknięty przewód paliwa przy pompie- jak dla mnie to raczej wszystko pasuje. jutro zobaczymy jak odpali. koszt naprawy (razez ze spryskiwaczem tylniej szyby- zepsył się jak się dowowiedziałem później zapchał) całe 30zł- więc z pocałowaniem w ręke. jak skoda będzie dobrze po tym odpalać to jutro jade ze zgrzewką piwa do tego mechanika. długo dochodziliśmy do tego co to może być, mam nadzieje że trafił....
                          pozdr


                          [ Dodano: Czw 08 Kwi, 10 00:30 ]
                          no i jednak reaktywacja tematu- po skróceniu przewodu (bo na końcówce pękł) auto odpala zdecydowanie lepiej, jednak czuje że przy tych 500 obratach coś dusi go, dziś np ze 2, 3 sekundy na tych 500 walczył- a mamy przecież 13 stopni temperature więc szaleństwo jakieś

                          na komputerze nie ma będów- może inne pomysły? może wszystkie przewody paliwowe powymieniać? może gdzieś te przewody zasysają powietrze?
                          mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

                          Komentarz

                          • Cyfer
                            Drive
                            • 2013
                            • 91

                            #14
                            Proponowalbym sprawdzić akumulator. Mimo że nowy..albo czy wiesz co masz w baku?
                            O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

                            Komentarz

                            • abstinent
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 4842
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Cyfer,
                              do tej pory to już kolejny aku powinien być zamontowany :haha:

                              Komentarz

                              Pracuję...