witam. Miałem mały problem z swoim samochodem po zmianie kompletnych kół z oponami z letnich na zimowe. Tak, jak na letnich jeździł prosto, gdy puściłem kierownice, tak na zimowkach delikatnie skręcał w prawo. Sprawdziłem ciśnienie w oponach, byłem na wywazeniu kół, ale dalej to samo. Postanowiłem pojechać na zbieżność kół i wyszło, ze jest potrzebna mała korekta. Zdziwilo mnie jednak, gdy po zakończonej zbieżności mechanik powiedział, ze ustawili zbieżność tylko z przodu, bo z tyłem jest wiecej roboty i auto musiałoby dłużej stać u nich, a mnie zależało na czasie. Myślałem, ze w samochodzie jest tylko jedna zbieżność i jak sie ja ustawia , to przednie koła razem z tylnymi, a geometria swoją droga. Czy rzeczywiście tylne koła sie osobno ustawia? Mam wersje 4x4 , wiec moze cos tam dodatkowego jest?
pozdrawiam
pozdrawiam
Komentarz