Szarpanie przy ruszaniu na zimnym, DSG7

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kartas1993
    Classic
    • 2016
    • 9

    Szarpanie przy ruszaniu na zimnym, DSG7

    Panowie mam pytanie co do skrzyni dsg7 .Na zimnym silniku przy ruszaniu jest delikatne szarpanie ale tylko na zimnym przyjadę 200m i ruszam drugi raz ze skrzyżowania i jest juz oki na biegu P tez na zimnym ma delikatne drgania silnik . Co to moze być? Silnik 1.8tsi 2009 rok. Wyniana oleju w skrzyni w ramach promocji w aso bylo jakieś 1,5miesiaca temu
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    W tej skrzyni sprzegla nie plywaja w oleju. Oni wymieniali olej w mechatronice (w sumie nie powinno zaszkodzic). Kwestia czy prawidlowo dokonali kalibracji sprzegiel, bo to tez pomaga na poszarpujaca skrzynie.

    Jak slizga tylko tak raz z poczatku to jest pikus. Soft w tej skrzyni jest do dupy i zabija sprzegla z czasem, bo kto to widzial, zeby ta skrzynia wiecznie ruszala z drugiego biegu gdy auto toczy sie 2-3km/h.

    Jezdzic, jeszcze jakis czas pojezdzi, a z czasem przyjdzie czas na wymiane sprzegiel, z tym ze jak zimno to zanim ten olej w skrzyni sie rozgrzeje to moze lekko nieprecyzyjnie chodzic.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • kartas1993
      Classic
      • 2016
      • 9

      #3
      Ale zmieniać olej jak w aso mowili ze sie tu nie zmienia wynienili tylko w mechatronice i powiedzieli ze juz nic sie tu nie robi... sam.juz kurde nie wiem jestem użytkownikiem tego auta 3 miesiace i zielony jestem jeszcZe

      Komentarz

      • kartas1993
        Classic
        • 2016
        • 9

        #4
        Poza tym silnikiem po odpaleniu na zimnym trzesie ok.30s pozniej przestaję

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Tam sa w sumie dwa typy oleju. Olej w mechatronice, ktory jako taki sie nie zmienia, potem VAG zmienil troche poglad i ten olej zmienil na jakis inny niby w ramach akcji serwisowej, ale dalej twierdzi ze kolejny raz zmieniac go nie trzeba. Drugi typ oleju to jak w kazdej skrzyni biegow, olej przekladniowy.

          Jak zmienili, to masz juz swiezy, nie ma tu co kombinowac.

          Co do reszty pytan, nie wiem, nie mam doswiadczen wlasnych.

          Wariator rozrzadu, rozciagniety lancuch i takie tam przewijaja sie na forum - warto poszukac, jest nawet temat z remontem kapitalnym tego silnika, bo wciagaja olej niczym dwusuw.


          Tu piszemy TYLKO o problemach i usterkach oraz zadajemy pytania jak sobie z nimi poradzić. Stuki, hałasy, utraty mocy, awarie, defekty, itd.

          Forum ogólne czyli wszystko o serwisowaniu i eksploatacji Skoda Octavia II (1Z). Porady i wskazówki. UWAGA! Na tym forum nie piszemy o problemach i usterkach!


          Warto poczytac, bo bywa roznie.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • kartas1993
            Classic
            • 2016
            • 9

            #6
            Mój silnik bierze ok 3L na 10-12tys km to dużo czy norma? i nie ma się czym martwić ?

            Komentarz

            • kartas1993
              Classic
              • 2016
              • 9

              #7
              Straszą że przy takim braniu oleju silnik zaraz zajeżdżę itd. Prawda to ?

              Komentarz

              Pracuję...