Cześć.
Auto to Skoda O2FL Combi 2011, 1,6TDI CR
Jakiś czas temu po złapaniu deliaktnego poslizgu na zakręcie i zapalenieu się kontrolki kontrola trakcji zapaliła się dodatkowa kotrolka świec. Co z automatu spowodowało zamulenie się auta i jazda bez przyspieszenia. Wszystkie lampy stopu świecą.
Po podłączeniu pod komputer na zapłonie pokazuje błąd P040700 czujnik b recyrkulacji spalin - niski sygnał wejściowy.
Po włączeniu silnika błąd zmienia się na P040800 czujnik układu recyrkulacji spalin „a - za wysoki poziom sygnału.
Dodatkowo zapaliła sie kontrolka DPF którego nie mogę przepalić w trasie. A przez komputer jeszcze nie próbowałem.
Podczas sprawdzania całego auta wyskoczyły też błędy tylnej lewej lampy. Stop, mgłowe, cofania, pozycyjne. Wszystko działa. Jest sprawne. Na bezpiecznikach pod maską nie widać wody i zawilgoceń, na lampie z tyłu także. Odnośnie świateł to nader często przepala mi się prawy przód pozycyjny. Ale komputer nie pokazje żadnego błędu.
Jakieś pomysły co to może być? Na razie trop idzie w kierunku wymiany czujnika A.
Auto to Skoda O2FL Combi 2011, 1,6TDI CR
Jakiś czas temu po złapaniu deliaktnego poslizgu na zakręcie i zapalenieu się kontrolki kontrola trakcji zapaliła się dodatkowa kotrolka świec. Co z automatu spowodowało zamulenie się auta i jazda bez przyspieszenia. Wszystkie lampy stopu świecą.
Po podłączeniu pod komputer na zapłonie pokazuje błąd P040700 czujnik b recyrkulacji spalin - niski sygnał wejściowy.
Po włączeniu silnika błąd zmienia się na P040800 czujnik układu recyrkulacji spalin „a - za wysoki poziom sygnału.
Dodatkowo zapaliła sie kontrolka DPF którego nie mogę przepalić w trasie. A przez komputer jeszcze nie próbowałem.
Podczas sprawdzania całego auta wyskoczyły też błędy tylnej lewej lampy. Stop, mgłowe, cofania, pozycyjne. Wszystko działa. Jest sprawne. Na bezpiecznikach pod maską nie widać wody i zawilgoceń, na lampie z tyłu także. Odnośnie świateł to nader często przepala mi się prawy przód pozycyjny. Ale komputer nie pokazje żadnego błędu.
Jakieś pomysły co to może być? Na razie trop idzie w kierunku wymiany czujnika A.
Komentarz