Zawór ERG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maralb
    Classic
    • 2017
    • 1
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    Zawór ERG

    Witam , zdiagnozowany mam błąd zawory ERG. Pytanie pierwsze czy w tej wersji silnika CFHC występuje on tylko z chłodnicą i czy rzeczywiście przy jego wymontowywaniu jest tyle roboty co udało mi się dowiedzieć.Pytanie drugie jakiej firmy warto kupić aby był jak najbardziej zbliżony do oryginału. Mam możliwość kupić zawór firmy wehler bądz NRF
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    Potraktuje te pytania jak retoryczne z jednym ale. Można go olać i wywalić w sofcie
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      roberto - to ja dopytam. jak mi "wywalono" w sofcie egra przy okazji wywalania dpfa, to jeszcze muszę go zaślepiać? czy olać temat, bo został w pozycji zamkniętej wyłączony (tak domniemywam). Auto wprawdzie inne, ale zasada działania ta sama.

      Komentarz

      • low-raider
        Ambiente
        • 2011
        • 163
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        Sew1981- jeśli został w pozycji zamkniętej to nie musisz zaślepiać. U siebie wywaliłem programowo i nie zaślepiałem. Jest ok.
        Ostatnio edytowany przez low-raider; 17757.
        Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2009
          • 10917
          • Fiat

          #5
          dzieki za odpowiedz. Tak myślę, że zrobili i u mnie, bo wątpie,ze wyłączyli w pozycji otwartej. Błędów zero na szafie. silnik 2.0 hdi 136 ps. w 1.6 hdi 90 ps zaślepiano mi blaszką skolei samą, bez modyfikacji softu, błędów nie wywala też. równiej pracuje po tej operacji mam wrażenie
          Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

          Komentarz

          • Ciacho123
            Ambiente
            • 2016
            • 101
            • Octavia II (1Z3)
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Jak już wyłączać EGR programowo, to od razu trzeba wywalić DPF, bo będą się cuda działy. Miałem tak u siebie i po roku męczarni z DPF-em wymieniłem EGR na nówkę i przywróciłem ori softa w kompie. Teraz wszystko śmiga jak należy, zniknęła turbo dziura przy okazji i turbo tak nie gwizda jak na wyłączonym EGR. Do tego spalanie spadło bo silnik szybciej się nagrzewa, tak że, wyłączanie w sofcie przy posiadaniu sprawnego DPF-a jest bez sensu moim zdaniem.

            Komentarz

            • sew1981
              RS
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2009
              • 10917
              • Fiat

              #7
              jeśli chodzi o mnie i hdi, to w 2.0 mam wywalonego dpfa (przy tej samej okazji) a w 1.6 90ps nie ma dpfa fabrycznie (tu jest w ogóle "beka" na wydechu, tylko jest katalizator i końcowy - to mi sie podoba

              Komentarz

              • seba19771
                Classic
                • 2016
                • 29
                • Octavia II (1Z3)
                • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Witam dzisiaj zauważyłem lekki wyciek wygląda ze to z EGR pacjent O2 1.9 TDI 105 z 2005 i pytanie moje szykować ie na wymianę czy da sie uratowac ?

                Komentarz

                • Angel
                  Rider
                  • 2008
                  • 503
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Maralb Zobacz wpis
                  Witam , zdiagnozowany mam błąd zawory ERG. Pytanie pierwsze czy w tej wersji silnika CFHC występuje on tylko z chłodnicą i czy rzeczywiście przy jego wymontowywaniu jest tyle roboty co udało mi się dowiedzieć.Pytanie drugie jakiej firmy warto kupić aby był jak najbardziej zbliżony do oryginału. Mam możliwość kupić zawór firmy wehler bądz NRF
                  Roboty jest na 3 do 4h jeśłi nie ma haldex-a. Z haldexem trzeba się liczyć z 9 h minimum.
                  Polecam z własnego doświadczenia i praktyki zawór egr regenerowany w tej firmie http://www.serwispomp.pl/
                  Konrad który regeneruje kompleksowo te zawory w rozmowie stwierdził że EGR nowy pada po dwóch do trzech lat. I tak faktycznie jest.
                  Kupując o2 fl miałem ten zawór wymieniony przez ASO. około 2 lat temu.
                  Niestety po trzech miesiącach użytkowania musiałem go ponownie wymienić.
                  Kalkulując 1500 co dwa trzy lata wolę w tej cenie nakupić sobie 3 sztuki na zapas na półkę i niech czekają na swoją kolej.
                  Aha koszt zakupu regenerowanego w tej firmie to 300 pln.
                  Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                  Komentarz

                  • sew1981
                    RS
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2009
                    • 10917
                    • Fiat

                    #10
                    a ja proponuje zamiast bawić się w regeneracje i wymiany tego to zaślepiać to eko dziadostwo w porę....:
                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                    Komentarz

                    Pracuję...