Witam , zdiagnozowany mam błąd zawory ERG. Pytanie pierwsze czy w tej wersji silnika CFHC występuje on tylko z chłodnicą i czy rzeczywiście przy jego wymontowywaniu jest tyle roboty co udało mi się dowiedzieć.Pytanie drugie jakiej firmy warto kupić aby był jak najbardziej zbliżony do oryginału. Mam możliwość kupić zawór firmy wehler bądz NRF
Zawór ERG
Zwiń
X
-
Potraktuje te pytania jak retoryczne z jednym ale. Można go olać i wywalić w sofcieOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Sew1981- jeśli został w pozycji zamkniętej to nie musisz zaślepiać. U siebie wywaliłem programowo i nie zaślepiałem. Jest ok.
Ostatnio edytowany przez low-raider; 17757.Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL
Komentarz
-
-
dzieki za odpowiedz. Tak myślę, że zrobili i u mnie, bo wątpie,ze wyłączyli w pozycji otwartej. Błędów zero na szafie. silnik 2.0 hdi 136 ps. w 1.6 hdi 90 ps zaślepiano mi blaszką skolei samą, bez modyfikacji softu, błędów nie wywala też. równiej pracuje po tej operacji mam wrażenieOstatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
Jak już wyłączać EGR programowo, to od razu trzeba wywalić DPF, bo będą się cuda działy. Miałem tak u siebie i po roku męczarni z DPF-em wymieniłem EGR na nówkę i przywróciłem ori softa w kompie. Teraz wszystko śmiga jak należy, zniknęła turbo dziura przy okazji i turbo tak nie gwizda jak na wyłączonym EGR. Do tego spalanie spadło bo silnik szybciej się nagrzewa, tak że, wyłączanie w sofcie przy posiadaniu sprawnego DPF-a jest bez sensu moim zdaniem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maralb Zobacz wpisWitam , zdiagnozowany mam błąd zawory ERG. Pytanie pierwsze czy w tej wersji silnika CFHC występuje on tylko z chłodnicą i czy rzeczywiście przy jego wymontowywaniu jest tyle roboty co udało mi się dowiedzieć.Pytanie drugie jakiej firmy warto kupić aby był jak najbardziej zbliżony do oryginału. Mam możliwość kupić zawór firmy wehler bądz NRF
Polecam z własnego doświadczenia i praktyki zawór egr regenerowany w tej firmie http://www.serwispomp.pl/
Konrad który regeneruje kompleksowo te zawory w rozmowie stwierdził że EGR nowy pada po dwóch do trzech lat. I tak faktycznie jest.
Kupując o2 fl miałem ten zawór wymieniony przez ASO. około 2 lat temu.
Niestety po trzech miesiącach użytkowania musiałem go ponownie wymienić.
Kalkulując 1500 co dwa trzy lata wolę w tej cenie nakupić sobie 3 sztuki na zapas na półkę i niech czekają na swoją kolej.
Aha koszt zakupu regenerowanego w tej firmie to 300 pln.Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm
Komentarz
-
Komentarz