Problem z odpalaniem po dłuższym postoju przy połowie baku paliwa. 1,9 TDI BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Spoczko
    Classic
    • 2012
    • 12

    Problem z odpalaniem po dłuższym postoju przy połowie baku paliwa. 1,9 TDI BXE

    Witam,
    od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem mojej Skody po dłuższym postoju. Chodzi tu o noc lub kilka dni postoju. Problem występuje tylko i wyłącznie przy poziomie paliwa bliskim połowy lub poniżej połowy baku! Sprawdzany był poziom paliwa po nocy w filtrze. Świece wszystkie sprawne, nowy akumulator i filtr powietrza. Auto wydaje mi się że przy tym stanie paliwa gorzej się rozpędza i jest jakby bardziej przymulone. Ostatnio na obwodnicy nie mogłem przekroczyć 160 km/h. Za kilka przejechanych kilometrów już jechałem np 180 km/h ale czułem że to już kres możliwości. Jak już uda się zapalić to działa normalnie i każde kolejne zapalenie od strzała. Po nocy gdy zaczynam odpalać auto to zapali i od razu gaśnie. Po tym odpalam go ponownie i kręci rozrusznik np 15 sekund i nie zapala, powtarzam to kilka razy i zaskoczy. W między czasie pojawi się kontrolka ciśnienia oleju, ale to chyba normalne.
    Nie miałem czasu się tym zająć i po prostu tankuję do pełna od połowy zbiornika i mam spokój. Chciałbym żeby ktoś pomógł mi zdiagnozować problem. Sprawdzałem vacuometrem pompę Vacum i wskazówka od razu przechodzi na pole zielone czyli jest OK. Pompa paliwa w zbiorniku cyka i jak zdjąłem wężyk paliwowy z filtra to paliwo leci dość mocno. Nie wiem czy to może być problem wtryskiwaczy? Że np nie trzymają ciśnienia i powoli spada paliwo? Pompy vacum nie podstawiałem bo nie mam skąd a nowa to koszt ok. 800 zł. Samochód ma już przejechane 242 tys. Załączam link do pobrania z filmikiem nakręconym dziś rano. https://info.ebi.pl/u/?rm=public&fid...5ed6a6a010c365

    Prośba o ocenę sytuacji ewentualnie wskazanie dobrego warsztatu w Lubelskim.


  • robekcool
    RS
    • 2009
    • 2041
    • Octavia II (1Z3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Uszczelnienia pd do wymiany.
    www.k-mot.pl
    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
    Autoholowanie.
    Robert Kulma

    Komentarz

    • Spoczko
      Classic
      • 2012
      • 12

      #3
      OK, dzięki za informację. Sprawdzę.
      Pozdrawiam

      Komentarz

      • Wolga85
        Rider
        • 2014
        • 288
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Tylko przy wymianie sprawdź jak wyglądają gniazda pompek bo najmniejszy ostry rant załatwi ci nowe uszczelnienia i tylko wydasz kasę.

        Komentarz

        • Olek1975
          Drive
          • 2016
          • 84

          #5
          Rozumiem że uszczelnienie PD chodzi o uszczelnienie pompowtrysków zestaw oringów tak

          Komentarz

          • Spoczko
            Classic
            • 2012
            • 12

            #6
            Witam, wymienione uszczelniacze pompowtryskiwaczy. Nowe zestawy naprawcze i mechanik musiał wymienić dwie śruby na nowe. Autko pięknie pali. Dzięki za sugestie i pomoc.
            Koszt ok 45zł za szt. plus robocizna i te śruby Boscha w sumie 400 zł.

            Komentarz

            Pracuję...